تشریح جزئیات افزایش گارانتی کامیون های فورس و امپاور

مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن، جزئیات افزایش گارانتی خانواده کامیون های فورس و امپاور شرکت بهمن دیزل را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، عباس مارکلایی، در این خصوص اظهار داشت: در خصوص مزیت اصلی و بارز خودروهای شرکت بهمن دیزل جدای از کیفیت در ساخت و همکاری با برندهای معتبر جهانی و ... می توانیم به شبکه گسترده خدمات پس از فروش برای این خودروها در سراسر کشور اشاره کنیم.

وی اظهار داشت: تامین قطعات، نگاه ویژه به خواسته مشتریان، تسریع برای تامین قطعات، و اولویت داشتن اخذ رضایت مشتریان، تنوع تولیدات در خودروهای تجاری و ... می تواند عامل اصلی بابت انتخاب محصولات بهمن دیزل باشد و در کنار همه موارد مذکور، باید از گارانتی محصولات به عنوان نقطه متمایز خودروهای شرکت بهمن دیزل نسبت به سایر شرکت ها یاد کرد.

مارکلایی با بیان اینکه از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱، گارانتی محصولات شرکت بهمن دیزل در خانواده کامیون های فورس و امپاور از ۲ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر به ۳ سال یا ۲۵۰ هزار کیلومتر افزایش یافته است، تصریح کرد: دارندگان این محصولات می توانند با اطمینان خاطر در شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن استفاده کنند.

مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن اضافه کرد: به موازات افزایش مدت گارانتی محصولات به مدت یک سال، هیچ گونه خللی در شیوه ارائه خدمات و الزامات گارانتی بوجود نیامده است و تمام امتیازات در حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش که در مقطع دو سال و در گذشته به مشتریان ارائه می شد، در مقطع سه سال ارائه خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نکته مهم تر برای مشتریان شرکت بهمن دیزل این است که آنها به مدت یک سال می توانند از سرویس های ادواری رایگان برای خانواده کامیون های فورس و امپاور بهره مند شوند.

کد خبر 143780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha