انتخاب یک کانون آگهی و تبلیغات برای برپایی نمایشگاه خودرو شهر آفتاب!

با چنان سرعتی در مسیر رشد و توسعه صنعت و بازار خودرو قرار است گام بر داریم که باید نمایشگاه خودرو شهر آفتاب از سوی یک کانون آگهی و تبلیغات برگزار شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نمایشگاه خودرو شهر آفتاب قرار بود در تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شود اما به دلیل انتخاب یک مجری نا آشنا به برگزاری نمایشگاه های خودرو و مخالفت خودروسازان با آن، بی سرو صدا و بدون هیچ گونه اطلاع رسانی کنسل شد!

حال خبر می رسد که شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب تصمیم دارد تا نمایشگاه خودرو شهر آفتاب را دوباره برای سال جاری برگزار کند و اما این بار با یک مجری دیگر.

اما مجری انتخاب شده برای برگزاری نمایشگاه خودرو شهر آفتاب، کیست؟ این بار یک کانون آگهی و تبلیغات برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب شده است. و جای بسی تامل است که آیا از وجود مجری برگزاری نمایشگاه هم محروم شده ایم و باید برپایی یک نمایشگاه تخصصی را به یک شرکت فعال در حوزه تبلیغات واگذار کنیم؟

بیراه نیست اگر بگوییم که گویا شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب دچار بحران مدیریتی شده و در حالیکه صنعت و بازار خودرو کشور نیازمند حرکت در مسیری به دور از هرگونه حاشیه اضافه است را با تصمیم گیری هایی که نه به نفع صنعت و نه به نفع مردم است به سوی چالش جدید رهنمون می کند.

کد خبر 143827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha