تولید کامیون برقی بر پایه پلتفرم واگن هود

مدیرعامل ایران خودرودیزل از برنامه ریزی برای تولید کامیون برقی جدید بر پایه پلتفرم واگن هود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمدجواد توسلی‌مهر، با اعلام این خبر و با اشاره به مشکلات شرکت ایران خودرودیزل در مسیر تولید خودروهای کار و تجاری، اظهار داشت: قطعی برق یکی از مشکلات اساسی ما در روند تولید به خصوص در تابستان بود که با تاسیس یک نیروگاه ۱۲ مگاواتی این مشکل را برطرف کردیم.

گزارش تصویری افتتاح خط تولید انبوه اتوبوس برقی ایران خودرودیزل را اینجا ببینید

وی که در مراسم بهره برداری از خط تولید انبوه اتوبوس برقی سخن می گفت، با بیان اینکه یک سالن جدید در ایران خودرو دیزل تاسیس شده است، افزود: گیربکس ZF آلمانی را در شرکت چرخشگر تولید می‌کنیم و در همکاری با دو شرکت خارجی اقدام به تولید نسل جدید موتورهای یورو ۵ در شرکت ایدم کردیم که متاسفانه از سوی خودروسازان داخلی با استقبال مواجه نشد.

اتوبوس برقی

توسلی‌مهر در ادامه با اشاره به اینکه در تولید خودروهای برقی نگاه به روند جهانی می‌کنیم، تصریح کرد: به همین دلیل اتوبوس برقی در این شرکت تولید شد و قراردادهایی برای عرضه این خودرو با شهرداری‌های مختلف امضا کردیم.

مدیرعامل ایران خودرودیزل در پایان نیز به خودکفایی ۵۰ درصدی در تولید محصولات این شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ محصولاتی نظیر اتوبوس ۱۲ و ۱۸ متری، کامیونت برقی، کامیون برقی و ون برقی را تولید و به بازار عرضه خواهیم کرد.

کد خبر 144033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha