بازدید وزیر صنعت از ۲ خودرو تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید و تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید(+عکس)

وزیر صنعت، معدن و تجارت دو خودرو تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید و تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید را بازدید و تست کرد.

به گزارش پرشین خودرو، مقامات رسمی و عالی رتبه کشور در مراسمی از پیشرفت‌های فونیکس NEV در زمینه توسعه خودروهای برقی بازدید کردند. در این رویداد، مدیران خودرو از تمرکز خود بر محصولات دوستدار محیط زیست تحت عنوان برند فونیکس NEV خبر داد. فونیکس NEV تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید و تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید، ضمن نمایش از جانب وزیر صمت تست شد و با ابراز رضایت وی همراه بود.

فونیکس NEV اعلام کرد با هر یک از محصولات این برند، دو شارژر رایگان به خریداران تقدیم می‌شود.

عباس علی آبادی وزیر صمت در بازدید و تست دو خودرو تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید و تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید، به تمجید از سرعت توسعه محصولات فونیکس پرداخت.

بازدید از تیگو 8 پرو

تحویل ۲ شارژر تا نصب Wallbox(ایستگاه شارژ خانگی) برای خریداران

براساس این گزارش، در راستای حمایت از مشتریانی که با ارجحیت دادن به دغدغه‌های زیست‌ محیطی، برای خرید محصولات دوستدار محیط زیست اقدام می‌کنند، فونیکس NEV در کنار شارژر همراه که به مشتریان تقدیم می‌شود، یک دستگاه شارژر خانگی را نیز از طریق Home Service این برند در منزل یا محل مورد نظر خریداران نصب می‌کند. شارژر همراه با قدرت ۳.۶ کیلووات و والباکس با قدرت شارژ ۷ کیلووات، به مشتریان محصولات برقی و پلاگین-هیبرید فونیکس پیشکش می‌شود.

مدیران خودرو و در رأس آن، فاز NEV (New Energy Vehicles) از سبد محصولات برند فونیکس، نشان داده به‌ عنوان پیشگام در زمینه تحول صنعت خودرو، در مقام عمل به گسترش خودروهای برقی جامه عمل پوشانده و از مرحله حرف و شعار فراتر رفته است. طبعا با حمایت‌های دولتی و ایجاد زیرساخت‌های عمومی برای شارژ این محصولات، گذار خودروسازان به سوی محصولات برقی و همچنین استقبال مشتریان برای خرید این محصولات، سرعتی مضاعف خواهد گرفت.

بازدید وزیر صمت از تیگو 8 پرو

کد خبر 144136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha