کاتالوگ کشنده FD ۵۵۰ فردا دیزل منتشر شد (+مشخصات فنی کشنده جفت محور فردا دیزل)

کاتالوگ کشنده FD ۵۵۰ فردا دیزل در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کاتالوگ کشنده FD ۵۵۰ فردا دیزل هم‌زمان با حضور این شرکت در هفتمین نمایشگاه لجستیک منتشر شده است.

فردا دیزل که زیرمجموعه شرکت فردا موتور در حوزه خودروهای کار و تجاری به شمار می‌رود با کشنده FD ۵۵۰ در نمایشگاه لجستیک تهران حاضر شد و این کشنده جفت محور پرقدرت را به نمایش عمومی درآورد.

کشنده FD ۵۵۰ فردا دیزل به یک پیشرانه ۱۳ لیتری با استاندارد آلایندگی یورو۷ با قدرت ۵۵۰ اسب بخار قدرت و گشتاور ۱۹۰۰ نیوتن متری مجهز است که نیرو را از طریق یک جعبه دنده ۱۲ دنده با ۲ دنده عقب به محورهای کشنده منتقل می‌کند.

محور جلو کشنده FD ۵۵۰ فردا دیزل با تکنولوژی ایسوزو ژاپن و محور عقب نیز مرسدس بنز با قفل دیفرانسیل است.

سیستم تعلیق این کشنده نیز در جلو از نوع فنر تخت ۹ لایه پارابولیک مجهز به کمک فنر استابلایزر و در عقب، فنر تخت ۱۲ لایه پارابولیک با فنر بوژی و استابلایز است.

کشنده فردا دیزل

کابین راننده کشنده FD ۵۵۰ فردا دیزل از نوع سقف بلند HI-ROOF با دو تخت خواب عریض مجهز به تعلیق ۴ نقطه‌ای بادی و سیستم اتاق برگردان هیدرولیکی است. سیستم مالتی مدیا ۸ اینچی، کولر و بخاری درجا، صندلی با تعلیق بادی و تنظیم برقی بخش دیگری از امکانات کابین کشنده FD ۵۵۰ فردا دیزل است.

از تجهیزات استاندارد کشنده FD ۵۵۰ فردا دیزل می‌توانیم به سیستم ایمنی FCW، ADR، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، سیستم کنترل باد تایرها، گرم‌کن آیینه‌های جانبی، گرم‌کن تانک سوخت، ریش چرخ ۲ اینچ آلمانی، سیستم گرم‌کن هوای موتور و دی لایت اشاره کنیم.

در ادامه می‌توانید جزئیات دقیق‌تری از مشخصات فنی کشنده FD ۵۵۰ فردا دیزل را ببینید:

کاتالوگ FD 550

کد خبر 144193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha