کاتالوگ پیکاپ G۹ منتشر شد (+ مشخصات فنی و قیمت پیکاپ G۹)

کاتالوگ پیکاپ G۹ بهمن موتور به صورت رسمی منتشر شد و مشخصات فنی این خودرو در وبسایت بهمن موتور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کاتالوگ پیکاپ G۹ که در وبسایت بهمن موتور بارگزاری شده است، نشان می‌دهد که با پیکاپی قدرتمند و آپشنال طرف هستیم.

پیکاپ G۹ به یک موتور ۲ لیتری توربو شارژ که توانایی تولید ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۵ نیوتن متر گشتاور دارد، تجهیز شده است. این موتور مجهز به تکنولوژی پاشش سوخت مستقیم (GDI) است که نتیجه آن بازدهی بالا و مصرف سوخت پایین است.

قیمت کارخانه پیکاپ G۹ یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان تعیین شده است که به این مبلغ، حدود ۲۰۰ میلیون تومان هزینه‌های گمرکی، تعرفه، تعویض پلاک و بیمه و ... نیز افزوده می‌شود.

پیکاپ G۹ به جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک ساخت شرکت ZF با تیپ ترونیک مجهز است که قدرت تولید شده توسط موتور خودرو را به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند.

بیشتر ببینید:

وقتی پیکاپ G۹ بهمن، ۳ کامیون معدن را دنبال خود می کشاند! +فیلم

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی پیکاپ G۹، این خودرو به امکاناتی نظیر مانیتور بزرگ لمسی، سیستم مولتی مدیا با قابلیت‌های فرمان صوتی، اتصال بلوتوثی تلفن همراه با قابلیت Screen Mirroring، دوربین ۳۶۰ درجه اطراف خودرو، سیستم ضبط وقایع خودرو (CAR DVR)، سیستم استارت بدون کلید (Engine Start Stop)، سیستم ورود بدون کلید (Keyless Entry)، شارژر مجزا برای ردیف عقب، دریچه تهویه هوای ردیف عقب، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در ۶ جهت، دکمه های کنترل از روی فرمان، آینه های جانبی تاشونده برقی به همراه گرمکن، ترمز پارک برقی(Electric Parking Brake)، پرده اتوماتیک برقی محفظه بار، کفی اتاق بار، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، سنسر عقب و جلو،  قطعات چرمی کابین، ۴ کیسه هوا شامل کیسه هوای راننده و سرنشین به همراه دو کیسه هوای جانبی، ترمزهای هر چهار چرخ دیسکی، برف پاک کن‌های اتوماتیک جدید، سیستم روشنایی اتوماتیک، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم باز کردن قفل درها هنگام تصادف، سیستم قطع خودکار سوخت هنگام تصادف، سیستم کروز کنترل، سیستم کنترل حرکت در بین خطوط، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز کمکی، سیستم کنترل پایداری، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، و سیستم ترمز ضد لغزش مجهز شده است.ِ

قیمت پیکاپ G۹ یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان تعیین شده است که به این مبلغ، حدود دویست میلیون تومان هزینه‌های گمرکی، تعرفه، تعویض پلاک و بیمه و ... نیز افزوده می‌شود.

قیمت پیکاپ G۹ در نهایت برای مشتریان حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود که در مقایسه با رقبایی همچون پیکاپ فوتون G۷ ارزان‌تر است.

مشخصات فنی پیکاپ G۹ را به صورت دقیق تر در کاتالوگ ذیل تماشا کنید:

مشخصات فنی پیکاپ G9

مشخصات فنی پیکاپ G9

کد خبر 144161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha