خودروهای پاک، آینده صنعت خودرو ایران و جهان است (+تحویل ۳۰ خودرو تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید به مشتریان)

مدیرعامل مدیران خودرو آلودگی صنعتی و وسایل نقلیه را یکی از معضلات سال‌های اخیر دانست و گفت: خودروهای پاک، آینده صنعت خودرو ایران و جهان است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جک لی، در مراسم تحویل ۳۰ دستگاه خودرو تیگو ۸ پرو +e یا همان تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید، با بیان این مطلب اظهار داشت: بحران آلودگی هوا همه ما را تحت تاثیر قرار داده و تهدیدی بزرگ علیه زندگی شهروندان است.

وی اضافه کرد: در پاسخ به این چالش، تدابیری برای این موضوع اندیشیدم. عرضه محصول پاک تدبیری است که مطمئنیم با همراهی مشتریان مدیران خودرو و فونیکس همراه خواهد شد.

جک لی، بیان کرد: شما با مشارکت در خرید خودرو پاک، نقش پر رنگی در حفظ محیط زیست خواهید داشت و تجربه جدیدی با تیگو ۸ پرو +e تجربه خواهید کرد.

وی همچنین تصریح کرد: شرکت مدیران خودرو در آینده، محصولات سوخت پاک بیشتری عرضه خواهد کرد و از مشتریان می‌خواهیم تا در این مسیر با ما همراهی کنند.

مراسم تحویل تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید به مشتریان

همچنین کارشناس فنی برند فونیکس در ادامه این مراسم به توضیح تکنولوژی خودرو تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید برای مشتریان پرداخت و به مشتریان آموزش‌هایی در خصوص استفاده از این خودرو هیبریدی ارائه کرد.

سپهر عظیمی گفت: این خودرو از استاندارد شارژ اروپا برای شارژ تیگو ۸ پرو +e پشتیبانی می‌کند و شارژری هم که همراه خودرو تحویل داده می‌شود نیز از این نوع است که می‌توانید در جایگاه های شارژ سراسر کشور از آن استفاده کنید.

وی افزود: سیستم هیبرید تیگو ۸ پرو +e یک سیستم پیشرفته است که ترکیبی از سه موتور برقی و بنزینی است. ترکیب سه موتور می‌تواند ۳۲۰ اسب بخار را در اختیار راننده قرار دهد.

وی در ادامه اظهار داشت: نقطه تمایز این خودرو، مصرف سوخت پایین همراه با آلایندگی ناچیز است که این خودرو را تبدیل به یک خودرو پاک تبدیل کرده است.

کارشناس فنی فونیکس در پایان خاطرنشان کرد: این خودرو ترکیبی از ۹ حالت رانندگی را در زمان‌های مختلف استفاده می‌کند تا بیشترین کارایی با کمترین مصرف سوخت و آلایندگی را تضمین کند.

در پایان این مراسم، ۳۰ دستگاه خودرو تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید به ۳۰ مشتری نخست به عنوان سفیران برند فونیکس، تحویل داده شد.

کد خبر 144269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha