جی ام سی امکو؛ خودرویی با فلسفه طراحی برش الماس و مهندسی مکاترونیک! (+فیلم)

جی ام سی امکو یکی از خودروهای جدید و وارداتی بازار خودرو است که از چین و توسط راسا موتور راهی بازار خواهد شد. این خودرو به واسطه طراحی متمایز و خلاقانه خود می‌تواند یکی از خودروهای موفق بازار باشد هر چند که انتظار نمی‌رود در تعداد زیادی وارد کشور شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بازار خودروهای وارداتی کشور در سال جاری با حضور خودروهای جدید، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفت و بعد از مدت‌ها شاهد حضور خودروهایی از برندهای برتر چینی در کشور هستیم که البته قرار نیست مونتاژ شود و هنوز مشخص نیست در چه تیراژی راهی بازار خواهند شد.

تصاویر خودرو جی ای سی امکو در 100 فریم را اینجا ببینید

خودرو جی ای سی امکو یکی از خودروهایی است که به صورت وارداتی توسط راساموتور راهی بازار خواهد شد.

مشخصات فنی خودرو جی ای سی امکو

در خودروهای چینی که وارد بازار ایران می‌شود، پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو GDI تبدیل به یک اصل شده است و جی ای سی امکو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

خودرو جی ای سی امکو به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با تزریق مستقیم سوخت مجهز است که ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به محور جلوی خودرو منتقل می‌کند.

شتاب صفر تا صد ۷ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت از مشخصه‌های فنی جی ای سی امکو به شمار می‌رود.

طراحی خودرو جی ای سی امکو

خودرو جی ای سی امکو از طراحی متمایزی نسبت به خودروهای دیگر برخوردار است و همین امر می‌تواند یک نکته مثبت برای این خودرو باشد.

فلسفه برش الماس در طراحی این خودرو مورد توجه قرار گرفته و به همین دلیل هم شاهد خطوط تیز در طراحی خودرو هستیم.

تصاویر کابین جی ام سی امکو را در گالری ذیل ورق بزنید:

طراحی جلو عقب خودرو جی ای سی امکو از بخش‌های جذاب این خودرو است که نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب می‌کند.

چراغ‌های عقب و جلو جی ام سی امکو نیز از گرافیک و طراحی خلاقانه‌ای برخوردار است.

جلوپنجره با الهام از الگوی شورون با خطوط تیز و باریک که در انتها به هم می‌رسد، طراحی شده که نمای جلو را متفاوت کرده است.

طراحی کابین خودرو جی ای سی امکو

در کابین خودرو جی ای سی امکو، آنچه نظر شما را به سوی خود جلب می‌کند، طراحی متفاوت پنل و دریچه‌های تهویه است که با مهندسی مکاترونیک طراحی و دیزلین شده است.

در روی درها نیز قطعات فلزی به سبک پنل تهویه با نورپردازی جانمایی شده است که زیبایی دو چندانی به خودرو بخشیده است.

مدل دستگیره‌ها نیز با خودروهای دیگر متفاوت است.

با توجه به فلسفه طراحی برش الماس، در برخی نقاط خودرو تلاش شده است تا با قطعات برش خورده این فلسفه را به شما یادآوری کند. به طور مثال در سردنده و روی ریموت دو قطعه پلاستیکی شفاف به شما فلسفه طراحی خودرو را یادآوری می‌کند.

امکانات رفاهی و ایمنی خودرو جی ای سی امکو

امکانات خودرو جی ای سی امکو را می‌توانیم مانند بسیاری دیگر از خودروهای چینی مناسب ارزیابی کنیم. این خودرو به دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، رادار هشدار تصادف از جلو (FCW)، رادار علائم راهنمایی و رانندگی یا تابلوخوان، نوربالای خودکار، رادار هشدار ترافیک (TJA)، رادار حرکت بین خطوط، سیستم پارک خودکار، ترمز اضطراری خودکار، دستگیره‌های مخفی‌شونده، سقف و سانروف پانوراما با آفتابگیر برقی، شارژر وایرلس، در صندوق برقی، صندلی برقی راننده و سرنشین جلو، مالتی‌مدیا ۱۰ اینچی، ۶ کیسه هوا و… مجهز است.

در ادامه می‌توانید ویدئوی معرفی خودرو جی ای سی امکو را مشاهده کنید:

کد خبر 144447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha