نمایش عمومی خودرو برقی نبکا (+زمان و جزئیات بیشتر)

شرکت خودرو برقی نبکا تصمیم دارد تا خودرو برقی ET۵ را در معرض نمایش عمومی قرار دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودرو برقی نبکا ET۵ که یکی از خودروهای برقی جدید بازار خودرو ایران و محصول همکاری مشترک صنایع خودروسازی کرمان با مپنا است، به مدت شش روز در نمایشگاه شهر آفتاب میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان است.

خودرو برقی نبکا ET۵ را باید از نخستین خودروهای برقی کشور دانست که با سرعت بالایی وارد خط تولید شده و در هفته‌های آینده نیز راهی بازار خودرو خواهد شد.

خودرو ET۵ که در زمینه امکانات ایمنی یکی از به روزترین خودروهای بازار ایران به حساب می‌آید، از دو رادار استفاده می‌کند و به تکنولوژی ADAS یا رانندگی خودکار سطح ۳ مجهز شده است و در حالی به نمایشگاه خودرو می‌رود که وضعیت بسیار مناسب‌تری نسبت به رقبا از نظر مشخص بودن قیمت و شرایط تولید دارد.

خودرو برقی نبکا ET۵ را باید از پرآپشن‌ترین خودروهای برقی بازار بنامیم که یقینا با استقبال زیادی در نمایشگاه خودرو مواجه خواهد شد.

این خودرو که به دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور های عقب و جلو، صندلی های با روکش چرم، زیرپایی صندلی راننده با قابلیت خواباندن کامل، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی میانه داشبورد، نمایشگر پشت فرمان، ترمز پارک برقی، زیردستی سرنشینان عقب، شارژر وایرلس، در برقی عقب، سنسور باز کردن در عقب با پا و ... نیز مجهز شده است، می‌تواند نقش پررنگی در آشنایی بیشتر بازدیکنندگان با خودروهای برقی ایفا کند.

یادآور می شود شرکت خودرو برقی نبکا، در اتو اکسپو تهران در سالن U غرفه B۱ حضور خواهد داشت و بازدیدکنندگان می‌توانند از ۱۰ تا ۱۵ بهمن‌ماه (ساعات ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر) در این غرفه حضور یافته و از نزدیک با خودرو برقی نبکا ET۵ آشنا شوند.

کد خبر 144502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha