بازدید وزیر صنعت از خودرو برقی نبکا(+عکس) / اعلام سیاست کشور در صنعت خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودرو برقی نبکا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، عباس علی آبادی با حضور در غرفه شرکت نبکا در اتواکسپو تهران از خودرو برقی نبکا بازدید به عمل آورد.

https://nebkaev.ir/

وزیر صمت در این بازدید، سیاست کشور در صنعت خودرو را حرکت به سمت کیفی‌سازی، ایرانی‌سازی و خودروهایی دانست که کم‌تر آلودگی ایجاد می‌کنند.

https://nebkaev.ir/

پویاسالاری شریف مدیرعامل شرکت خودرو برقی نبکا، توضیحاتی در خصوص روند تولید خودرو برقی ET۵ و چالش های موجود در مسیر برقی سازی صنعت خودرو به وزیر صمت ارائه کرد.

خودرو برقی نبکا ET۵ یکی از نخستین خودروهای برقی کشور است که با سرعت بالایی وارد خط تولید شده و در هفته‌های آینده نیز راهی بازار خودرو کشور می شود.

خودرو ET۵ که در زمینه امکانات ایمنی یکی از به روزترین خودروهای بازار ایران به حساب می‌آید، از دو رادار استفاده می‌کند و به تکنولوژی ADAS یا رانندگی خودکار سطح ۳ مجهز شده است.

خودرو برقی نبکا ET۵ را باید از پرآپشن‌ترین خودروهای برقی بازار بنامیم که به دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور های عقب و جلو، صندلی های با روکش چرم، زیرپایی صندلی راننده با قابلیت خواباندن کامل، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی میانه داشبورد، نمایشگر پشت فرمان، ترمز پارک برقی، زیردستی سرنشینان عقب، شارژر وایرلس، در برقی عقب، سنسور باز کردن در عقب با پا و ... نیز مجهز شده است.

خاطرنشان می شود شرکت خودرو برقی نبکا، در اتو اکسپو تهران در سالن U غرفه B۱ حضور دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند تا ۱۵ بهمن‌ماه جاری (ساعات ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر) در این غرفه حضور یابند و از نزدیک با خودرو برقی نبکا ET۵ آشنا شوند.

کد خبر 144545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha