برگزاری کارگاه‌های آشنایی با خودرو برقی و نحوه امدادرسانی / امدادگران برتر سال ۱۴۰۲ کرمان موتور معرفی شدند (+عکس)

همزمان با مراسم معرفی امدادگران برتر سال ۱۴۰۲ شرکت کرمان موتور، کارگاه‌های آشنایی با خودرو برقی و نحوه امدادرسانی به آن برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو، در مراسمی با حضور مدیران شرکت کرمان موتور و شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، با اعطا لوح و هدایایی از امدادگران برتر سال ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

براساس این گزارش، دومین همایش آموزشی امداد کرمان موتور در سال ١٤٠٢ با اهداف "رشد رفتار سازمانی تکنسین های امداد، بهبود راهکارهای ارتباط با امدادخواهان، به روزرسانی دانش فنی پرسنل کرمان موتور در حوزه خودروهای برقی و آمادگی برای اجرای مطلوب طرح امداد نوروزی ۱۴۰۳" برگزار شد.

دکتر میری مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، در این همایش و با اشاره به اهمیت خدمات امدادی و توسعه ناوگان امداد گفت: موضوع خدمات و امداد به عنوان خط مقدم خدمات پس از فروش از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و نباید فراموش کرد تاثیر خدمات و امداد با کیفیت در تصویر ذهنی مشتریان بسیار زیاد است.

وی در ادامه با ابراز امیدواری در محقق شدن اهداف و برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط تیم پشتیبان عملیات امداد کرمان موتور گفت: همه همکاران تلاش خواهند کرد که همچون گذشته شاهد ارائه خدمات امدادی با کیفیت و سریع در طرح امداد نوروزی سال ۱۴۰۳ باشیم.

این گزارش می افزاید: با توجه به تحویل سری اول تاکسی های برقی شرکت کرمان موتور E۵۰A، کارگاه‌های تخصصی تئوری – عملی آشنایی با خودرو برقی و نحوه امدادرسانی به آن نیز توسط تیم واحد فنی و مهندسی شرکت خدمات و تجارت بم خودرو برگزار شد.

همچنین، کارگاه‌های بررسی اطلاعیه‌ها و استانداردهای فنی و به روزرسانی دستگاه‌های عیب یاب نیز از سایر اقدامات جانبی همایش مذکور بود که مورد استقبال امدادگران قرار گرفت.

امدادگران کرمان موتور

امدادگران کرمان موتور

کد خبر 144521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha