نمایش عمومی سبد کامل خودروهای کرمان موتور در نمایشگاه خودرو کرمان (+عکس) / قیمت خودرو KMC A۵ مشخص شد!؟

شرکت کرمان موتور که با سبد کامل محصولات این شرکت در دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان حضور یافته است، خودرو KMC A۵ را برای اولین بار در این شهر به نمایش درآورد و زمان عرضه و قیمت احتمالی این خودرو را نیز اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان از روز گذشته ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز به کار کرده و میزبان چند خودروسازی کشور از جمله شرکت کرمان موتور است.

کرمان موتور که تولید را در شهر بم از توابع استان کرمان انجام می‌دهد، همواره با سبد کاملی از محصولات این برند در کرمان حاضر می‌شود و این بار نیز خودروهای متنوعی را در نمایشگاه خودرو کرمان به نمایش عمومی گذاشته است.

کرمان موتور در نمایشگاه خودرو کرمان، بخش بزرگی از یک سالن را به نمایش محصولات خود اختصاص داده بطوریکه خودرو ایگل بنزینی و نسخه برقی ایگل، در ابتدای ورودی غرفه کرمان موتور قرار گرفته است.

تصاویر غرفه کرمان موتور در نمایشگاه خودرو کرمان را می توانید در گالری ذیل ورق بزنید:

کرمان موتور همچنین در نمایشگاه خودرو کرمان برای اولین بار خودرو KMC A۵ را در این شهر به نمایش عمومی درآورد که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد.

بر اساس این گزارش، خودرو KMC A۵ در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ و با قیمتی حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان راهی بازار می‌شود.

خودرو KMC X۵ دومین خودرو پربازدید کرمان موتور در نمایشگاه خودرو کرمان بود که علاقمندان بسیاری را به سوی خود جلب کرد.

خودرو باک ایکس ۳، پیکاپ تی ۸ تیونینگ شده و تاکسی برقی کی ام سی J۷ از دیگر خودروهای کرمان موتور در دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان است.

کرمان موتور همچنین، پیکاپ T۹ را در نمایشگاه خودرو کرمان به نمایش عمومی درآورده است.

علاقمندان به بازدید از نمایشگاه خودرو کرمان می‌توانند تا روز جمعه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به بازدید از نمایشگاه خودرو کرمان در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوب شرق، بپردازند.

کد خبر 144600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha