فروش نقدی شاسی بلند X۵ و خودرو J۴ آغاز شد (+قیمت و زمان تحویل)

شرکت کرمان موتور فروش نقدی شاسی بلند X۵ و خودرو J۴ را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فروش خودرو شاسی بلند X۵ و خودرو J۴ بصورت اینترنتی از ۱۷ بهمن ماه جاری تا ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ یا تکمیل ظرفیت هرکدام زودتر فرا رسد آغاز می شود.

براساس این گزارش، زمان تحویل دو خودرو مذکور ۹۰ روز کاری و با مدل سال ۱۴۰۳ اعلام شده است.

در این بخشنامه فروش، قیمت خودرو X۵ مبلغ ۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت خودرو J۴ مبلغ ۷۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

تمام هزینه ها، مالیات ها، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات نقل و انتقال و سایر هزینه هایی که قانون پرداخت آن را به عهده مشتری و مصرف کننده گذاشته است بر اساس تعرفه های سال ۱۴۰۲ محاسبه شده، و با توجه به اینکه تحویل این خودروها برای سال ۱۴۰۳ است در صورت تغییر قوانین و نرخ ها در زمان تحویل خودرو مابه التفاوت بر عهده متقاضی خواهد بود.

این گزارش می افزاید با توجه به اینکه مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد سال ۱۴۰۲ به ۱۰ درصد برای سال ۱۴۰۳ افزایش می یابد، قیمت نهایی این دو خودرو یک درصد افزایش خواهد شد.

مشخصات فنی، آپشن های خودرو، مشخصات ظاهری بیرونی و درونی، تودوزی، رینگ، ابعاد خودرو مطابق با کاتالوگ و نمای ۳۶۰ موجود در سایت شرکت کرمان موتور است.

خودرو جی ۴ و خودرو ایکس ۵ در سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری طوسی روشن متالیک عرضه می شود.

متقاضیان برای خرید هر یک از دو خودرو X۵ یا خودرو J۴ باید به آدرس سایت فروش اینترنتی کرمان موتور به نشانی CUSTOMER.KERMANMOTOR.IR مراجعه کنند.

در ادامه بخشنامه فروش دو خودرو مذکور را با یکدیگر مرور می کنیم:

فروش نقدی جی 4

فروش نقدی ایکس 5

کد خبر 144583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha