ادعای معاون تحقیقات ایران خودرو: بهترین تاکسی‌های برقی را تامین کرده‌ایم

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو نیز با بیان این‌که بر اساس فرآیندی که در ایران خودرو متداول است، برای انتخاب هر محصول، بازار به صورت کامل رصد و محصولات با هدف انتخاب می شوند، عنوان کرد: خودروهای برقی CBU با کاربری تاکسی که واردات آن‌ها در حال انجام است، جزو بهترین محصولات تاکسی در کشور مبدا به شمار می رود.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی رادمنش، با بیان این‌ مطلب و با اشاره به اینکه خودروهای برقی وارداتی، دارای قیمت اقتصادی در میان سایر خودروهای مدنظر برای کاربری تاکسی هستند، بیان کرد: در انتخاب این محصولات برقی، قیمت و کلاس خودرو، وزن خودرو، فاصله دو محور، گشتاور وزنی و قدرت وزنی، میزان پیمایش با یک شارژ، برند محصول، گشتاور و قدرت موتور، حجم صندوق عقب، حداکثر سرعت، سیستم مدیریت خنک کاری باتری، نوع و میزان مصرف باتری و نیز میزان فروش در بازار کشور چین، مدنظر بوده است.

وی که در نشست با سرپرست سازمان تاکسی‌رانی شهر تهران سخن می گفت، با تشریح مشخصات فنی و عملکردی سه محصول تاکسی برقی، با اشاره به این‌که هر سه این محصولات به دو طریق خانگی و ایستگاه‌های شارژ موجود در سطح شهر، امکان تامین توان را دارند، گفت: تنها تفاوت شارژدهی در ایستگاه های سطح شهر و دستگاه‌های شارژ خانگی در مدت زمان لازم برای شارژ محصول است که این مدت زمان در شارژرهای خانگی بیش از سایر دستگاه هاست.

پشتیبانی مستقیم تاکسی‌های برقی از سوی شرکت‌های تولید کننده

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو نیز با بیان این‌که در خصوص پشتیبانی فنی هر سه خودروی پیشنهادی، ایران خودرو مستقیما با شرکت های خودروساز تولیدکننده این محصولات طرف است، اظهار کرد: این اقدام، بزرگ ترین مزیتی است که ایران خودرو به منظور پشتیبانی و خدمات پس از فروش و نیز به روزرسانی محصولات توانسته ایجاد کند.

محمد شفیعی نژاد، با بیان این‌که زنجیره خدمات پس از فروش ایران خودرو پشتیبان این محصولات برقی خواهد بود، گفت: به منظور ارایه خدمات پس از فروش به محصولات برقی، نمایندگی هایی معرفی خواهند شد که خدمات ویژه ای به خودروهای برقی ارایه خواهند داد. این خدمات در سایر شهرهای کشور که ناوگان آن‌ها مجهز به خودروی برقی خواهد شد نیز ارایه می شود.

وی هم چنین با اشاره به دوره گارانتی هریک از محصولات، اظهار کرد: دوره گارانتی خودروی E70 دانگ فنگ، سه سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر پیمایش و باتری آن شش سال یا ۳۰۰ هزار کیلومتر پیمایش است. گارانتی خودروی LUNA GRE نیز سه سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر پیمایش و باتری آن شش سال یا ۵۰۰ هزار کیلومتر پیمایش و گارانتی خودروی FAW-NAT نیز سه سال یا ۳۰۰ هزار کیلومتر پیمایش و باتری آن شش سال یا ۵۰۰ هزار کیلومتر پیمایش است.

در ادامه، بازدیدکنندگان از مرکز تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو دیدن کرده و سه خودروی برقی E70 ، LUNA GRE و FAW-NAT به سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و تیم همراه معرفی شدند که مورد تست و بررسی قرار گرفتند.

سرپرست تاکسیرانی در ایران خودرو

کد خبر 144524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha