نمایش عمومی ۳ خودرو نیسان با نامی خودرو

سه خودرو نیسان با شرکت نامی خودرو در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب میزبان سه خودرو نیسان است که توسط شرکت نامی خودرو وارد کشور شده است.

نیسان

سه خودرو نیسان سیلفی، نیسان کیکس و نیسان ایکس تریل، خودروهای نیسان در غرفه نامی خودرو است.

نامی خودرو که قرار است ۲ هزار دستگاه خودرو نیسان را وارد بازار کند، برنامه‌هایی برای واردات نیسان قشقایی به کشور نیز دارد.

این شرکت همچنین در روزهای آینده محصولات نیسان را وارد سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی خواهد کرد.

نیسان کیکس

مشخصات فنی نیسان کیکس

نیسان کیکس ۲۰۲۳ به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۲۲ اسب‌ بخار قدرت و ۱۵۴ نیوتن‌متر گشتاور مجهز است که  نیروی تولید شده از طریق یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

نیسان ایکس تریل

مشخصات فنی نیسان ایکس تریل

نسخه ای که در بازار ایران عرضه می‌شود دارای یک پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی است که می تواند نهایت قدرت ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۴۴ نیوتن متر را تولید و از طریق جعبه دنده CVT-Xtronic به چرخ های جلو منتقل کند.

نیسان سیلفی

مشخصات نیسان سیلفی

خودرو نیسان سیلفی یک سدان کوچک به‌حساب می‌آید و رقیب خودروهایی همچون هیوندای الانترا، کیا سراتو و تویوتا کرولا محسوب می‌شود و به یک پیشرانه پلاگین هیبریدی مجهز است.

پیشرانه هیبریدی نیسان سیلفی از ترکیب موتور ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی به همراه موتور برقی تشکیل شده است. این پیشرانه در مجموع ۱۳۶ اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس تک دنده نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد.

نیسان

کد خبر 144527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha