آمیتیس، پنجمین مدعی واردات نیسان شد (+مشخصات نیسان سیلفی هیبریدی)

شرکت آمیتیس هم به جمع واردکنندگان محصولات نیسان پیوست و با واردات نیسان سیلفی هیبریدی، پنجمین مدعی واردات نیسان به ایران شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سپردن واردات نیسان به چند شرکت متفاوت، از نادرترین اتفاقات در جریان واردات خودرو بود و حالا با اعلام نام شرکت آمیتیس در کنار دیگر شرکت‌های مدعی واردات محصولات نیسان، پنجمین نماینده خودروهای نیسان هم اعلام وجود کرد.

شرکت‌های نامی خودرو، معین خودرو اروند، جهان نوین آریا و بی ام کارز از شرکت‌هایی هستند که واردات محصولات نیسان را دنبال می‌کنند و حالا در سامانه فروش یکپارچه وزارت صمت، شرکت آمیتیس نیز به عنوان یکی دیگر از واردکنندگان خودروهای نیسان معرفی شده است.

 پیش از این گفته می‌شد که شرکت بی ام کارز بهمن نیز به سراغ واردات نیسان سیلفی رفته و می‌خواهد تا این سدان جدید را با فناوری‌های نوین به بازار ایران وارد کند.

در حالی که پیش‌تر، شرکت جهان نوین آریا مسئول واردات و عرضه محصولات نیسان در ایران بود و دو کراس‌اوور مشهور نیسان از سری جوک و ایکس تریل توسط جهان نوین آریا به کشورمان وارد شد؛ اما طبق اخبار موجود، هم‌اکنون شرکت نامی خودرو پیشرو، نماینده رسمی نیسان در ایران است.

نکته جالب اینکه به نظر می‌رسد از سبد محصولات این خودروساز ژاپنی، در بهترین حالت سه مدل کیکس، روگ (ایکس تریل) و سیلفی در بازار ایران قابلیت عرضه در وهله نخست را دارند و حالا با این اتفاق، چند شرکت متفاوت و به طور رسمی برای عرضه تنها سه محصول آستین بالا زده و در پی کسب سود برآمده‌اند.

مشخصات فنی و برخی امکانات نیسان سیلفی هیبریدی

نیسان سیلفی که شرکت آمیتیس بنا دارد وارد کند یک سدان هیبریدی کامپکت زیبا و جذاب از این شرکت ژاپنی است که با موتوری منحصربه‌فرد به بازار عرضه شده است. این خودرو که در کلاس C قرار می‌گیرد، از لحاظ طراحی خارجی و داخلی، امکانات رفاهی و سیستم‌های پیشرفته ایمنی، عملکرد قابل قبولی در سطح خود دارد.

قدرت موتور خودرو سیلفی ۱۳۶ اسب بخاری و گشتاور آن ۳۰۰ نیوتن متر است و نیروی محرکه از طریق یک موتور ۱.۲ لیتری بنزینی تامین می‌شود. نیسان سیلفی شرکت آمیتیس در سه گروه پلاس، مکس و اولترا اعلام شده و همگی هیبریدی (بنزینی – برقی) هستند.

گیربکس این خودرو تک سرعته، شتاب آن ۷/۹، حداکثر سرعت آن ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت آن ۴.۱۸ لیتر در ساعت و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ است.

نیسان سیلفی هیبریدی دارای فرمان برقی و رینگ های آلومینیومی، تهویه مطبوع اتوماتیک و آیینه‌های جانبی برقی است.

کاتالوگ نیسان سیلفی هیبریدی

کاتالوگ نیسان سیلفی هیبرید

کد خبر 144561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha