یک نیسان جدید به بازار آمد (+مشخصات فنی و کاتالوگ)

نیسان قشقایی ۲۰۲۴ در آخرین به‌ روزرسانی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی وارد این سامانه شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نیسان قشقایی که به دلایل مختلفی از جمله نام آن برای ما خودرویی شناخته شده است در مدل ۲۰۲۴ وارد بازار می‌شود.

نامی خودرو که سال جاری با رونمایی خودروهای نیسان اعلام وجود کرد، اطلاعات فنی و مشخصات نیسان قشقایی که قرار است وارد بازار شود را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی بارگذاری کرد.

نیسان قشقایی 2024
عنوان

نیسان قشقایی ۲۰۲۴ با پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی که توان تولید ۱۵۱ اسب بخار و گشتاور ۱۹۴ نیوتن متری و انتقال این نیرو از طریق یک گیربکس سی وی تی به محور جلو را دارد، خودرویی است که برای ورود به بازار ایران در نظر گرفته شده است.

فرمان برقی حساس به سرعت و ترمزهای دیسکی با قابلیت خنگ شوندگی از دیگر امکانات نیسان قشقایی است.

نیسان قشقایی ۲۰۲۴ با طول ۴۴۰۱ میلیمتر، عرض ۱۸۳۷ و ارتفاع ۱۶۱۲ میلی متری در دسته شاسی بلندهای کامپکت قرار می‌گیرد که با فاصله محوری ۲۶۴۶ میلی متری فضای مناسبی را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

نیسان قشقایی 2024

ترمزدستی برقی، سیستم دوربین ثبت وقایع، سیستم نشان دهنده بادتایرها، سقف سانروف برقی، انتخاب حالت رانندگی، نوربالااتوماتیک و تطبیقی، اتولایت+چراغ جلوLED، برف پاک کن عقب، صندلی چرمی، صفحه نمایش پشت کیلومتر ۶ اینچی، آینه عقب برقی، چراغ روشنایی در روز، اتصال صندلی کودک، سیستم ضد سرقت الکترونیکی، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی HAC و سیستم ترمز کنترل لغزش هنگام شتابگیری از جمله امکانات نیسان قشقایی ۲۰۲۴ است.

کاتالوگ رسمی نیسان قشقایی ۲۰۲۴

کاتالوگ نیسان قشقایی
کاتالوگ نیسان قشقایی

کد خبر 144652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha