سراتو جی تی لاین جدیدترین محصول کوشا خودرو به نمایش عمومی درآمد / واردات اولین خودرو برقی کیا توسط کوشا خودرو

شرکت کوشا خودرو با معرفی سدان سراتو GT لاین، جدیدترین خودرو وارداتی خود را به نمایش عمومی گذاشت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت کوشا خودرو به عنوان نماینده محصولات کیا در دور جدید واردات خودرو، در کنار نمایش خودروهایی همچون کیا سونت، کیا سلتوس، کیا پگاس و کیا K۵، سراتو جی تی لاین ۲۰۰۰ فول آپشن را برای نمایش عمومی به اتو اکسپو تهران آورده است.

غرفه کوشاخودرو

کوشا خودرو تاکنون سه محصول کیا سلتوس، کیا سونت و هفته گذشته کیا را در سامانه فروش یکپارچه عرضه کرده است و پیش بینی می شود سراتو GT لاین چهارمین محصول وارداتی این شرکت برای عرضه در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی باشد.

غرفه کوشا خودرو

همچنین شرکت کوشا خودرو به دنبال نشست های اولیه با جانبازان و توافقات اولیه با وزارت صمت، به زودی چهار مدل از محصولات جدید با برند کیا را ویژه جانبازان در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه می کند.

این شرکت برای سال ۱۴۰۳ در نظر دارد در کنار محصولات بنزینی وارداتی کیا، محصولی برقی از این برند را به بازار ایران عرضه کند.

غرفه کوشا خودرو

گفته می شود شرکت کوشا خودرو در راستای توسعه سبد محصولات وارداتی خود، کیا اسپورتیج جدید را نیز برای سال آینده عرضه خواهد کرد.

از برنامه های جذاب شرکت کوشا خودرو در حاشیه نمایشگاه اتواکسپو تهران، اجرای زنده برنامه رادیو اقتصاد در غرفه این شرکت با حضور کارشناسان و فعالان صنعت خودرو در خصوص مشکلات وارد کنندگان خودرو است.

غرفه کوشا خودرو

بر اساس این گزارش، همچنین معرفی آخرین اقدامات در حوزه خدمات پس از فروش به منظور اطمینان بخشی مشتریان برند کیا از دیگر برنامه های شرکت کوشا خودرو در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب که ۱۰ تا ۱۵ بهمن ماه جاری در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود، اعلام شده است.

کد خبر 144541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha