خودروهای رنو و فولکس واگن وارد می شود (+نام خودروها)

معاون فروش شرکت ماموت خودرو از واردات خودرهای برند رنو و فولکس واگن، توسط این شرکت در طرح فروش خودروهای وارداتی ویژه جانبازان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سعید پهلوان، با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح جدید فروش خودروهای وارداتی با سقف قیمت ۲۵ تا ۳۵ هزار یورو (ویژه جانبازان ۵۰ درصد به بالا) شرکت ماموت خودرو نیز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در صنعت خودرو، اقدام به عرضه خودروهایی از برند فولکس واگن و رنو در سامانه فروش خودروهای وارداتی کرده است.

وی تصریح کرد: ما در گروه ماموت تنها به دنبال اسم و برند نیستیم و تلاش کردیم تا خودروهای وارداتی در نظر گرفته شده برای طرح ویژه جانبازان، از فول آپشن‌ترین و کامل‌ترین مدل‌های ممکن این خودروها باشد.

پهلوان در ادامه و در خصوص تنوع مدل های انتخاب شده برای واردات افزود: با توجه به همکاری شرکت ماموت خودرو با برندهای فولکس واگن آلمان و همچنین به تازگی رنو فرانسه، خودروهای فولکس واگن گلف، تیگوان و تَوندور (Tavendor) از این برند معتبر آلمانی و همچنین از برند رنو نیز خودروهای تلیسمان و کولیوس، به عنوان مدل‌های وارداتی طرح جانبازان و با کامل‌ترین سطح آپشن‌ها در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر طرح فروش خودروهای وارداتی ویژه جانبازان، بر اساس اولویت‌های اعلامی وزارت صمت در حال برگزاری است و جانبازان می‌توانند بر اساس اولویت‌بندی‌های اعلام شده در این طرح شرکت کنند.

کد خبر 144557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha