خودرو ام جی MG GT با صفر ستاره ایمنی ANCAP در ایران!

خودرو ام جی MG GT که در تست‌ تصادف موسسه ایمنی استرالیا موسوم به ANCAP نتوانست هیچ ستاره‌ای را به خود اختصاص دهد، طی مراسمی در ایران رونمایی شد تا عنوان ضعیف‌ترین خودروی چینی کشور را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودرو ام جی MG GT یکی از جدیدترین محصولاتی است که در دور جدید واردات خودرو و در حالی که مشتریان ایرانی در انتظار واردات خودروهای باکیفیت بودند، وارد کشور شد تا نشان دهد که چیزی به عنوان تحقیقات بازار در ایران وجود خارجی ندارد.

خودرو ام جی MG GT از خودروهای پرحاشیه ماه‌های اخیر است که به دلیل عدم موفقیت در کسب ستاره ایمنی از موسسه ایمنی استرالیا بر سر زبان‌ها افتاده است.

خودرو ام جی MG GT در تست تصادف موسسه ایمنی استرالیا که به اختصار ANCAP نامیده می‌شود، با صفر ستاره ایمنی یکی از بدترین کارنامه‌ها را در میان خودروهای چینی کسب کرد.

خودرو ام جی MG GT

در گزارش تست تصادف خودرو ام جی MG GT آمده است که داشبورد این خودرو یکی از پرخطرترین قطعات این خودرو در تصادف از جلو است که توان وارد کردن آسیب‌های شدید به سرنشینان جلو را در تصادفات احتمالی دارد.

خودرو ام جی MG GT در تست آزمون تصادف حفاظت از سرنشینان بزرگسال با امتیاز ۱۵.۰۹ از ۴۰ امتیاز، عملکرد ضعیفی از خود نشان داد که به دلیل نتایج بد در تصادف از زوایای مختلف بود.

خودرو ام جی MG GT

خودرو ام جی MG GT همچنین در بخش سیستم‌های کمک ایمنی خودرو نیز نتایج بدی کسب کرد. امتیاز ۲.۴۸ از ۱۸ امتیاز نتیجه عملکرد ضعیف کمربندهای ایمنی و سیستم ترمز بود.

تصاویر تست تصادف خودرو ام جی MG GT در موسسه ANCAP را در گالری ذیل ورق بزنید:

البته جا دارد یادآوری کنیم که MG GT در این آزمون تنها نبوده است و خودرو ماهیندرا اسکورپیو نیز مانند ام جی، صفر ستاره ایمنی کسب کرده است.

تست تصادف ام جی جی تی

خودرو MG GT  که در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب رونمایی شد به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری GDI مجهز است که می‌تواند ۱۷۳ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر را  از طریق گیریکس ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو منتقل کند.

در بخش امکانات رفاهی خودرو ام جی MG GT می‌توانیم به سنسور نور، کیسه هوا، سیستم رادار خط خوان، سیستم اخطار برخورد از جلو، سامانه کنترل پایداری، اتوهلد، ترمز پارک برقی، استارت استاپ دکمه‌ای، چراغ روشنایی روز، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، شیفتر پشت فرمان، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک و… به عنوان بخشی از امکانات این خودرو اشاره کنیم.

زمان عرضه، فروش و قیمت رسمی این خودرو مانند بسیاری دیگر از خودروهای وارداتی، مشخص نیست اما MG GT نسخه فول در بازار چین قیمتی در حدود ۱۸ هزار دلار دارد.

خودرو ام جی MG GT

کد خبر 144558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha