درخواست سازمان آتش نشانی از خودروسازان اعلام شد / نیازمندی‌ آتش نشانی در حوزه‌ خودروهای کشنده برطرف شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: درخواست ما از شرکت‌های خودروسازی داخلی این است که با نیازسنجی، در زمینه نیازمندی‌های ما اطلاعات کسب کنند.

به گزارش پرشین خودرو، قدرت‌الله محمدی، با بیان این مطلب و با تاکید بر این‌که حتما از خرید خودروهای سنگین داخلی و مونتاژی استقبال کرده و در هر دو قسمت آماده همکاری با خودروسازان داخلی هستیم، اظهار داشت: مشکلی در زمینه اعتبار نداشته و محصولات خریداری شده به سرعت تامین اعتبار خواهد شد.

وی که در حاشیه بازدید از غرفه گروه صنعتی ایران‌خودرو در اتو اکسپو تهران سخن می گفت، عنوان کرد: بخش اعظمی از تجهیزات سازمان آتش نشانی تهران بزرگ، از تجهیزات خودروهای سنگین و ادوات سنگین داخلی تشکیل شده که در مجموعه عملیات‌ این سازمان مورد نیاز است.

به گفته محمدی، بخش زیادی از این تجهیزات نیز از طریق خرید خارج تامین می‌شود که با ارزبری و قیمت بسیار بالایی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، با بیان این‌که درخواست ما از شرکت‌های داخلی این است که با نیازسنجی، در زمینه نیازمندی‌های ما اطلاعات کسب کنند، اظهار کرد: تناژهای مختلف کشنده‌ها، کامیونت‌ها و کامیون‌ها همگی از تجهیزات مورد نیاز ما به شمار می‌رود و چه بهتر که از سوی شرکت‌های داخلی تامین و تهیه شود؛ به این طریق هم در مدیریت هزینه، هم در مدیریت زمان و نیز مدت زمان تحویل محصولات کمک خواهد شد، زیرا پروسه خرید خارج بسیار طولانی بوده و تجهیزات در زمان مورد نیاز به دست ما نمی‌رسد.

وی اظهار امیدواری کرد، خودروسازان داخلی کمک کنند تا نیازمندی‌ها در حوزه‌ خودروهای کشنده برطرف شود. این کشنده‌ها برای تامین تانکرهای سوخت مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ هم‌چنین با توجه به مشکلات حوزه آب، باید تعداد کشنده‌ها برای تامین تانکرهای آب‌رسانی نیز افزایش یابد که خودروسازان داخلی می‌توانند این نیازمندی‌ها را برطرف کنند.

کد خبر 144563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha