افزایش اشتیاق استفاده از سامانه شهرزاد برای تحقق نظم در تردد شهری تهران

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: تلاش ما در تاکسیرانی این است که بتوانیم اشتیاق استفاده از سامانه شهرزاد را افزایش دهیم تا نظم در تردد شهری تهران بهبود یابد.

به گزارش پرشین خودرو، شادی مالکی، با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به سیاست های کلانی که در کاهش آلودگی هوا و به ویژه کاهش مصرف سوخت در کشور تدوین شده است، نقش خودروسازان داخلی در اجرای این طرح بسیار اهمیت دارد.

وی در حاشیه بازدید از غرفه کرمان موتور در اتواکسپو تهران، به عزم دستگاه های مربوط و خودروسازان برای نقش آفرینی در طرح جایگزینی تاکسی های تهران با نمونه های برقی اشاره و بیان کرد: چندی پیش محصول برقی JAC E۵۰A به عنوان یک خودرو پاک توسط شرکت کرمان موتور به ناوگان تاکسیرانی پیوسته است و امیدواریم روند توسعه این طرح با سرعت و مشارکت دستگاه ها ادامه پیدا کند.

مالکی تاکید کرد: تلاش ما در تاکسیرانی این است که بتوانیم اشتیاق استفاده از سامانه شهرزاد را افزایش دهیم تا نظم در تردد شهری تهران بهبود یابد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ظهر امروز به همراه مدیران این سازمان با حضور در غرفه کرمان موتور ضمن بازدید از خودروهای این شرکت از سدان برقی E۵۰A که به تازگی به ناوگان تاکسی رانی تهران پیوسته است بازدید کردند.

تاکسی‌های برقی JAC E۵۰A از موتور EV به قدرت ۱۴۲ کیلووات بهره می برد. باتری های این خودرو از نوع لیتیوم آهن فسفات می باشد که با ظرفیت ۵۰.۱ کیلووات ساعت می تواند تا ۴۰۲ کیلومتر پیمایش داشته باشد.

کد خبر 144564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha