با معرفی ایگل و پیکاپ T۹ سبد خودروهای کرمان موتور متنوع تر شد / نمایش عمومی ۱۳ خودرو کرمان موتور

شرکت کرمان موتور با رونمایی و معرفی خودرو ایگل بنزینی و برقی و جدیدترین پیکاپ این شرکت با نام کی ام سی T۹، این سه خودرو جدید را برای اولین بار در معرض دید عموم قرار داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کرمان موتور برای اولین بار سدان ملی کرمان موتور را که پیش از این ماکت تولیدی آن را در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران دیده شد با نام کی ام سی ایگل (KMC Eagle) در نمایشگاه اتو اکسپو تهران رونمایی کرد.

خودرو ایگل اولین سدان ملی شرکت کرمان موتور است که قرار است ظرف شش ماه آینده در دو نسخه بنزینی و برقی وارد بازار شود. سدان جدید کرمان موتور بر اساس پلت فرم سدان جک J۴ ساخته شده است و پایه فنی مشترکی با آن دارد، در واقع خروجی های فنی این خودرو دقیقاً همان چیزی است که در J۴ دیده می شود.

خودرو ایگل

معرفی سدان ملی کرمان موتور

خودرو ایگل KMC Eagle دارای یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز به سیستم VVT است این موتور ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ، توان تولید ۱۰۴ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور را دارد.

سدان ملی کرمان موتور دارای امکاناتی مانند فرمان برقی، چراغ های LED، چراغ های روشنایی روز، سنسور نور، آینه های جانبی گرم شونده، کروز کنترل، روکش چرم مصنوعی، کیسه هوا راننده و سرنشین، سنسور کنترل فشار باد لاستیک (TPMS)، سنسور دنده عقب و … است.

T9

نمایش T۹ جدیدترین پیکاپ کرمان موتور

پیکاپ کی ام سی T۹ دیگر محصول کرمان موتور و نخستین پیکاپ سانروف دار در بازار ایران است که حالا پس از کی ام سی T۸ قرار است با امکانات و ابعادی بزرگ تر از T۸ و البته چهره‌ای جذاب تر به بازار کشور عرضه شود.  

جک T۹ یا همان KMC T۹ با پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر به بازار می آید که جعبه دنده این نسخه T۹ از نوع ۸ سرعته اتوماتیک ZF است که در نسخه های دیزلی این پیکاپ هم استفاده می شود.

کی ام سی T۹ به لحاظ فنی، طراحی داخلی و همچنین امکانات ایمنی و رفاهی به مراتب لوکس تر از T۸ است و می تواند به رقیبی جدی برای فوتون G۷ ایران خودرو دیزل و پیکاپ G۹ بهمن تبدیل شود.

کرمان موتور که با سه برند KMC، جک و KTL در نمایشگاه اتواکسپو تهران حضور پیدا کرده است در کنار معرفی دو محصول جدید پیکاپ و سدان ایگل در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب، ۱۱ محصول کی ام سی X۵، کی ام سی A۵، کی ام سی J۷، و کی ام سی JS۶ نسخه هیبرید از محصولات داخلی و همچنین هیوندای النترا، هیوندای اکسنت و هیوندای کرتا از محصولات وارداتی را در غرفه کرمان موتور در معرض دید عموم قرار داده است.

تاکسی برقی سهول E۵۰A نیز از دیگر محصولاتی می باشد که کرمان موتور در نمایشگاه اتو اکسپو تهران(۱۰ تا ۱۵ بهمن ماه جاری مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب) به نمایش گذاشته است.

برای تماشای غرفه کرمان موتور در نمایشگاه اتواکسپو تهران کلیک کنید.

کد خبر 144537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha