خودرو پیکاپ T9 برای اولین بار به نمایش عمومی در آمد (+عکس و مشخصات رسمی پیکاپ T9)

خودرو پیکاپ KMC T9 که برای اولین بار به نمایش عمومی درآمده، جدیدترین پیکاپ بازار خودرو با پیشرانه دو لیتری TGDI است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودرو پیکاپ KMC T9 بعد از مدت‌ها از سوی کرمان موتور به نمایش درآمد تا خبر از ورود به بازار خودرو در آینده‌ای نزدیک دهد.

پیکاپ T9 در اصل همان جک هانتر است که در ایران با این نام از سوی کرمان موتور عرضه می‌شود.

پیکاپ KMC T9 از نظر اندازه و ابعاد از جک T8 بزرگ‌تر و نسبت به پیکاپ کی ام سی T8 چهره عضلانی‌تری دارد ضمن اینکه از آپشن‌های بیشتری هم برخوردار است.

تصاویر پیکاپ T9 را در گالری ذیل ورق بزنید:

پیکاپ T9 که برای رقابت با پیکاپ بهمن موتور به بازار می‌آید هر چند پیشرانه‌های مختلفی دارد اما در ایران با پیشرانه 2 لیتری TGDI تولید می‌شود که توان 221 اسب بخار و 390 نیوتن متر گشتاور را دارد. پیشرانه پیکاپ T9 مانند بسیاری از پیکاپ‌های بازار خودرو ایران از برند میتسوبیشی با کد 4K22 است که روی پیکاپ آسنا و دایون Y7 نیز استفاده می‌شود.

پیکاپ T9 یکی خودروی چهارچرخ محرک با توان بالا در بیراهه ‌نوردی است و نیروی پیشرانه را از طریق یک گیربکس 8 سرعته به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند. قابلیت شیب پیمایی 3 درجه، زاویه تقرب 27 درجه و زاویه ترک 22 درجه از بارزترین مشخصات فنی پیکاپ T9 در مسیرهای آفرودی است.

سیستم تعلیق جلوی پیکاپ T9 مستقل از نوع جناقی با فنر مارپیچ و در قسمت عقب نیزغیر مستقل از فنر تخت است.

پیکاپ T9 در بخش امکانات رفاهی و ایمنی یک خودرو پرآپشن محسوب می‌شود. پیکاپ T9 که سانروف نیز دارد به 6 ایربگ، سنسور باران، سنسور عقب و جلو، دوربین 360 درجه، اتوهولد، ترمز پارک برقی، سیستم فشار باد تایرها، سیستم ترمز اضطراری، سیستم کنترل دینامیکی خودرو، کنترل کشش، ترمز کمکی، سیستم کمکی حرکت در سربالایی و کنترل پایداری الکترونیکی بخشی از امکانات رفاهی و ایمنی پیکاپ T9 کرمان موتور است.

کاتالوگ و مشخصات فنی پیکاپ T9 را در ادامه ببینید:

کاتالوگ پیکاپ T9

کد خبر 144529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha