پیکاپ T۸ را نقد و اقساط با ۱۲ قسط ۲۰ میلیونی در ۲ سال بخرید (+جدول فروش و قیمت)

شرکت کرمان موتور، فروش نقد و اقساط پیکاپ T۸ را با ۱۲ قسط ۲۰ میلیونی در ۲ سال به فروش می رساند.

به گزارش پرشین خودرو، فروش پیکاپ T۸ با قیمت ۱ میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان بصورت نقد و اقساط از سوی کرمان موتور بصورت اینترنتی فروخته می شود.

فروش پیکاپ تی ۸ از روز ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز می شود و تحویل خودرو هم در روش نقدی و هم اقساطی، ۶۰ روز کاری پس از دریافت مدارک تکمیل شده از مشتری است و مدل خودرو ۱۴۰۳ می باشد.

این گزارش می افزاید: در روش اقساطی، ۸۶۵ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت مرحله اول اعلام شده است و ۱۲ چک با مبلغ ۲۰ میلیون تومان بصورت ۲ ماه یکبار از خریدار دریافت می شود و همچنین پرداخت آخر به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان یک ماه پس از آخرین قسط از مشتری دریافت خواهد شد.

متقاضیان برای خرید پیکاپ تی ۸ باید به آدرس سایت فروش اینترنتی کرمان موتور به نشانی https://customer.kermanmotor.ir مراجعه کنند.

در این بخشنامه آمده است که پیکاپ T۸ در رنگ های سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگار به فروش می رسد.

سند خودرو پیکاپ تی ۸، تا پایان اقساط در رهن شرکت کرمان موتور باقی خواهد ماند و تنها با تسویه حساب نهایی سند خودرو آزاد خواهد شد.

بنا بر این گزارش، خودروها بدون بیمه بدنه واگذار نمی شود و هزینه آن به مبلغ پیش پرداخت اضافه خواهد شد.

تمام هزینه ها، مالیات ها، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات نقل و انتقال و سایر هزینه هایی که قانون پرداخت آن را به عهده مشتری و مصرف کننده گذاشته است بر اساس تعرفه های سال ۱۴۰۲ محاسبه شده، و بدیهی است در صورت تغییر قوانین و نرخ ها در زمان تحویل خودرو مابه التفاوت به عهده متقاضی می باشد.

اضافه می شود که مشخصات فنی، آپشن های خودرو، مشخصات ظاهری بیرونی و درونی، تودوزی، رینگ، ابعاد خودرو مطابق با کاتالوگ و نمای ۳۶۰ موجود در سایت شرکت کرمان موتور است.

در ادامه جدول فروش پیکاپ T۸ را با یکدیگر مرور می کنیم:

شرایط فروش تی 8

کد خبر 144586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha