آینده صنعت خودرو از مسیر کرمان می‌گذرد

معاون اقتصادی استانداری کرمان که دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان را نیز افتتاح کرد، با مناسب خواندن سطح برگزاری این نمایشگاه، گفت: با ظرفیت‌های بالایی که در استان کرمان وجود دارد، معتقدیم آینده صنعت خودرو ایران از کرمان می‌گذرد.

به گزارش پرشین خودرو، امیر حسن‌زاده در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب اظهار داشت: کرمان نه تنها بزرگ‌ترین استان کشور با ۱۱.۵ درصد از مساحت ایران است بلکه یکی از قطب‌های معدنی می باشد که در آینده نزدیک به قطب صنعتی نیز تبدیل خواهد شد.

وی با برشمردن مزیت‌های این استان، تصریح کرد: ما ۴۲ عنصر معدنی از جمله مواد اولیه تولید خودرو را در این استان استخراج می‌کنیم که این مواد به صورت خام به چین می‌رود و به صورت خودرو به کشور بازمی‌گردد.

معاون اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به حضور خودروسازان در این استان نیز متذکر شد: ما در استانداری کرمان به صورت هفتگی جلساتی با شرکت‌های خودروسازی برگزار می‌کنیم و تلاش داریم تا مشکلات آنها را برطرف کنیم.

امیر حسن زاده

وی این جلسات را که به صورت هفتگی برگزار می‌شود از مهم‌ترین برنامه‌های حمایتی استانداری از خودروسازان مستقر در کرمان اعلام و اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های زیادی که در این استان وجود دارد، معتقدیم که آینده صنعت خودرو ایران از استان کرمان عبور می‌کند.

حسن زاده، در پایان با مناسب ارزیابی کردن حضور شرکت‌های خودروسازی در دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان و تنوع بالای محصولات در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: ما در استان کرمان، منطقه گردشگری کویر شهداد را داریم که ظرفیت زیادی در زیرساخت کارهای تبلیغاتی دارد و آماده همکاری با خودروسازان در زمینه‌های مختلف گردشگری هستیم.

کد خبر 144596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha