مشخصات فنی و تصاویر رسمی خودرو تیارا پرایم منتشر شد (+عکس و کاتالوگ)

شرکت مکث موتور مشخصات فنی و تصاویر رسمی خودرو تیارا پرایم را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پس از معرفی و رونمایی رسمی از خودرو تیارا پرایم در اتواکسپو تهران، مشخصات فنی و تصاویر رسمی این خودرو تولیدی شرکت مکث موتور منتشر شده است.

تیارا پرایم

خودرو تیارا پرایم از موتور ۱.۵ لیتر توربوشارژ با قدرت ۱۸۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۰۵ نیوتن متر بهره می برد و فاصله محوری در این خودرو ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه و دیفرانسیل جلو، ۲۸۰۰ میلی متر است.

تیارا پرایم

طول، عرض و ارتفاع خورو تیارا پرایم به ترتیب ۴۷۴۵، ۱۸۹۲ و ۱۷۱۵ میلی متر می باشد و وزن این خودرو ۱۶۵۰ کیلوگرم است.

تیارا پرایم

ظرفیت باک بنزین در تیارا پرایم، ۶۰ لیتر و حجم صندوق عقب در این محصول شرکت مکث موتور، ۴۱۰ لیتر و اندازه رینگ های آن ۱۹ اینچ اعلام شده است.

تیارا پرایم

مصرف سوخت این خودرو ۷.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و سیستم ترمز جلو دیسکی خنک شونده و عقب دیسکی است.

تیارا پرایم
۳ نمایشگر مجزا برای کلاستر، سیستم مالتی مدیا و سیستم تهویه مطبوع

تجهیزات ایمنی در خودرو تیارا پرایم شامل سیستم کمکی ترمز ABS و BAS، کنترل پایداری(ESP)، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و جانبی و پرده ای، سیستم کمک شروع حرکت در سربالایی(HSA)، سنسور پارک جلو عقب، کروز کنترل تطبیقی(ACC)، دوربین ۳۶۰ درجه، چراغ جلوهای LED، سیستم پیشگیری از تصادف در جلو(ترمز خودکار اضطراری)، سیستم حرکت بین خطوط و سیستم هشدار نقطه کور می شود.

تیارا پرایم
گرم کن، سرد کن و ماساژور صندلی های جلو

در خصوص امکانات رفاهی در این خودرو باید به سیستم ورود استارت بدون کلید، سیستم پارک اتوماتیک، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی مالتی مدیا، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ۲ نقطه ای، سانروف پانورامیک، درب برقی صندوق عقب، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت و صندلی سرنشین جلو در ۴ جهت، حافظه صندلی راننده و آینه های جانبی، گرمکن و سردکن و ماساژور صندلی های جلو، شارژ وایرلس و دستگیره مخفی درب های جلو و عقب اشاره کرد.

تیارا پرایم
گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر

تیارا پرایم
دوربین ۳۶۰ درجه

کاتالوگ تیارا پرایم
کاتالوگ تیارا پرایم

کد خبر 144622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha