خودرو تیارا پرایم با سیستم ASAS معرفی شد(+عکس و مشخصات فنی)

مکث موتور از نسخه جدید خودرو تیارا رونمایی و رسما خودرو تیارا پرایم را به بازار معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، از اوایل سال جاری زمزمه‌هایی مبنی بر ورود نسخه جدید کراس اوور تیارا به بازار شنیده می‌شد تا در نهایت، مکث موتور خودرو تیارا پرایم را رونمایی کرد.

خودرو تیارا پرایم با ظاهری جذاب و به‌روز در نمای جلوی خودرو و طیف مناسبی از آپشن‌های رفاهی و ایمنی، قطعا می‌تواند فروش بسیار بیشتری نسبت به خودرو تیارا تجربه کند.

بیجینگ X۷ یک کراس‌اوور متوسط است که توسط یکی از شرکت‌های گروه بایک تولید می‌شود و در ایران با نام تیارا پرایم عرضه خواهد شد. خودرو تیارا پرایم از نظر ابعادی هم‌اندازه همان تیارا است با این تفاوت که با دو ردیف صندلی عرضه می‌شود.

تصاویر خودرو تیارا پرایم را در گالری ذیل ببینید:

خودرو تیارا پرایم با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۸۵ اسب بخاری و گشتاور ۳۰۵ نیوتن‌متری، نیرو را به وسیله یک جعبه‌دنده ۷سرعته DCT، به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

تیارا پرایم نسبت تیارا از آپشن‌های بیشتر برخوردار است. تیارا پرایم به امکاناتی مانند سیستم هشدار انحراف از خطوط، کروز کنترل تطبیقی، سیستم‌های کمکی ترمز ABS و BAS، سامانه کنترل پایداری ESP، سنسور پارک جلو و عقب، کمک‌رسان استارت در سربالایی (HSA)، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم کمک‌رسان تشخیص نقاط کور و سیستم پیشگیری از تصادف در جلو (ترمز خودکار اضطراری) مجهز است.

کد خبر 144536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha