ظرفیت فروش نوروزی خودرو برقی نبکا تکمیل شد / فروش جدید خودرو اسکای ول ET۵ در سال ۱۴۰۳ انجام می شود

شرکت توسعه و ساخت خودرو برقی نوین ماهان از تکمیل ظرفیت فروش نوروزی خودرو برقی نبکا خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، عصر روز گذشته فروش نوروزی خودرو برقی نبکا ET۵ آغاز شد که به دنبال استقبال از این خودرو، ظرفیت فروش تکمیل و ادامه فروش متوقف شده است.

براساس این گزارش، بررسی به عمل آمده نشان می دهد که علاوه بر پایتخت نشینان، بسیاری از متقاضیان خودرو برقی نبکا مشتریانی از استان های دیگر بودند و این موضوع نشان می دهد که برای حرکت در مسیر برقی سازی باید هرچه زودتر به فکر تجهیز و توسعه ایستگاه های شارژ در دیگر شهرهای کشور بود.

خودرو برقی نبکا با قیمت مصوب درب کارخانه ۲۱ میلیارد ریال به فروش رسیده است.

خودرو برقی نبکا(اسکای ول ET۵) با ظرفیت باطری ۷۱.۹۸ کیلووات ساعت به بازار کشور عرضه خواهد شد.

براساس اعلام شرکت توسعه و ساخت خودرو برقی نوین ماهان، فروش جدید خودرو اسکای ول ET۵ در سال ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

خودرو برقی نبکا ET۵ یکی از نخستین خودروهای برقی کشور است که پس از معرفی و رونمایی رسمی در آبان امسال، با سرعت بالایی وارد خط تولید شد.

خودرو ET۵ که در زمینه امکانات ایمنی یکی از به روزترین خودروهای بازار ایران به حساب می‌آید، از دو رادار استفاده می‌کند و به تکنولوژی ADAS یا رانندگی خودکار سطح ۳ مجهز شده است.

خودرو برقی نبکا ET۵ را باید از پرآپشن‌ترین خودروهای برقی بازار بنامیم که به دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور های عقب و جلو، صندلی های با روکش چرم، زیرپایی صندلی راننده با قابلیت خواباندن کامل، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی میانه داشبورد، نمایشگر پشت فرمان، ترمز پارک برقی، زیردستی سرنشینان عقب، شارژر وایرلس، در برقی عقب، سنسور باز کردن در عقب با پا و ... نیز مجهز شده است.

کد خبر 144641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha