معرفی خودرو دنا پلاس EF۷P به نمایندگی های ایران خودرو / کاتالوگ دنا پلاس با موتور EF۷P منتشر شد (+قیمت)

با معرفی خودرو دنا پلاس EF۷P به نمایندگی های ایران خودرو، کاتالوگ این خودرو جدید نیز منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در نامه معرفی خودرو دنا پلاس EF۷P با گیربکس دستی ۶ سرعته به نمایندگی های ایران خودرو از بهبود در اجزای مکانیکی و سایر اجرای موتور این خودرو خبر داده شده است.

براساس این گزارش، مجموعه سرسیلندر موتور، پیستون ها، شاتون ها و گژن پین ها، میل لنگ، کاتالیست، منیفولد هوا و منیفولد دود در خودرو دنا پلاس EF۷P بهبود یافته است.

خودرو مورد اشاره مجهز به سامانه زمان بندی متغیر دریچه ها سمت هوا و دود(DVVT) شده است و از دیگر مزایای موتور EF۷P نسبت به موتور EF۷ باید به بهبود نگاشتی(کاهش دور آرام و ...) و بهبود سامانه بخارات روغن اشاره کرد.

این گزارش می افزاید که خودرو دنا پلاس EF۷P دارای استانداردهای ۸۵ گانه شامل سنسور نور و باران (RLS)، سیستم راهنمای تعویض دنده (GSI)، سیستم پایش فشار باد و دمای تایرها (TPMS)، توسعه سیستم کنترل پایداری (ESC) و محافظت از عابر پیاده است.

فرمان برقی D Type، برف پاک کن هوشمند و اکسل عقب دیسکی، بخشی از امکانات این محصول به شمار می رود.

همچنین در راستای ارتقای کیفیت، ارتقای سیستم ضد سرقت، کاهش صدای قفل ها هنگام باز و بسته کردن درها، کاهش نیروی مورد نیاز برای کشیدن دستگیره ها و جلوگیری از یخ زدگی و اختلال در عملکرد قفل ها در هوای زیر صفر درجه سانتی گراد، در خودرو دنا پلاس EF۷P از قفل های یکپارچه استفاده شده است.

بنابر این گزارش، خودرو دنا پلاس با موتور EF۷P و گیربکس MT۶ با کد محصول ۷۰۹۰۴ و حجم موتور ۱۶۴۵ سی.سی با ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور روانه بازار خواهد شد.

این خودرو ۱۶ سوپاپ، شتاب صفر تا ۱۰۰ را در ۱۲.۰۳ ثانیه طی می کند و حداکثر سرعت آن ۱۸۹ کیلومتر می باشد و مصرف سوخت ترکیبی ۶.۹۹ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر را داراست.

موتور ملی تنفس طبیعی EF۷ در سبد قوای محرکه محصولات ایران خودرو دارای جایگاه ویژه ای است و ارتقای این نسل از موتور با ۲ هدف قابلیت ارتقاء سطح آلایندگی یورو ۵ به یورو ۶، و کاهش مصرف سوخت به میزان ۰.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر انجام شده است.

قیمت خودرو دنا پلاس با موتور EF۷P نیز ۵۵۱ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است.

یادآور می شود که آبان ماه امسال مدیر پروژه بهسازی محصولات پلتفرم خانواده دنا، از عرضه خودرو دنا پلاس EF۷P با گیربکس دستی شش سرعته، خبر داده بود.

کاتالوگ خودرو دنا پلاس EF7P

کد خبر 144667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha