آغاز دومین مرحله فروش اینترنتی خودرو برقی نبکا (+قیمت، شرایط و جدول فروش)

دومین مرحله فروش خودرو برقی نبکا (اسکای ول ET۵) بصورت اینترنتی آغاز شد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت توسعه و ساخت خودرو برقی ماهان به دنبال استقبال از اولین مرحله فروش خودرو برقی نبکا، فروش ویژه اسفندماه خودرو اسکای ول ET۵ را آغاز کرده است.

فروش خودرو اسکای ول ET۵ بر روی سایت شرکت خودرو برقی نبکا به نشانی https://nebkaev.ir برای اشخاص حقیقی و حقوقی انجام می شود.

بهای مصوب درب کارخانه خودرو برقی نبکا ۲ میلیارد و ۱۲۳ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان اعلام شده است و این خودرو در رنگ های ﺳﻔﯿﺪ ﺻﺪﻓـی، ﻣﺸکی ﻣﺘـﺎﻟﯿک، ﺳﻮرﻣﻪای ﻣﺘﺎﻟﯿک و ﺑﺎدﻣﺠﺎنی ﻣﺘﺎﻟﯿک با مدل ۱۴۰۲ عرضه می شود.

زمان تحویل خودرو اسکای ول ET۵ نیز ۳۰ روز کاری اعلام شده است. 

همچنین تمام ﻫﺰﯾﻨﻪﻫﺎ، ﻣﺎﻟﯿﺎتﻫﺎ، ﻋﻮارض، ﺑﯿﻤﻪ ﺷﺨﺺ ﺛﺎﻟﺚ، ﻣﺎﻟﯿﺎت ﻧﻘﻞ و اﻧﺘﻘﺎل، ﻣﺎﻟﯿﺎت ارزش اﻓﺰوده و ﺳﺎﯾﺮ ﻫﺰﯾﻨﻪﻫﺎﯾی که ﻗﺎﻧﻮن پرداﺧﺖ آن را ﺑﻪ ﻋﻬﺪه ﻣﺸﺘﺮی و ﻣﺼﺮف کننده گذاﺷﺘﻪ اﺳﺖﺑﺮ اﺳﺎس ﺗﻌﺮﻓﻪ ﻫﺎی ﺳﺎل ۱۴۰۲ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ و در زﻣﺎن ﻓﺮاﺧﻮان ﻣﺸﺘﺮی ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺷﻤﺎره گذاری (ﺻﺪور دﻋﻮﺗﻨﺎﻣﻪ) ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺸﺘﺮی پرداﺧﺖ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

خودرو برقی نبکا (اسکای ول ET۵) ﺑﺎ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺑﺎﻃﺮی ۷۱.۹۸ کیلووات ﺳﺎﻋﺖ عرضه می شود و هزینه یکبار شارژ این خودرو تمام برقی با توجه به تعرفه هر کیلووات ۵۴۷ تومان، مبلغ ۴۰ هزار تومان برای ۵۲۰ کیلومتر پیمایش خواهد شد.

جدول فروش خودرو برقی نبکا

خودرو برقی نبکا ET۵ با پیشرانه ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر روانه بازار خواهد شد که این حجم از توان توسط یک گیربکس تک سرعته به چرخ های جلو انتقال پیدا می کند.

براساس این گزارش، عملکرد موتور های برقی با بنزینی کاملا متفاوت است. در پیشرانه های برقی تمام توان و گشتاور به چرخ ها انتقال پیدا می کند و مثل موتورهای بنزینی نیاز نیست توان موتور را با ضریب (گیربکس های چند سرعته) بالا ببریم.

با توجه به گشتاور بالای خودرو برقی نبکا (اسکای ول ET۵) و خودروهای برقی با گیربکس تک سرعته، این محصولات شتاب بسیار بالایی در حرکت دارند. برای همین از لاستیک هایی باید استفاده شود که چسبندگی زیادی با سطح زمین دارند.

کد خبر 144716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha