وب سایت کروز بستر رسمی جذب منابع انسانی در کروز است / کروز در جذب استعدادها از پلتفرم ها کمک می گیرد

معاون منابع انسانی کروز در خصوص نحوه جذب نیروی انسانی در مجموعه کروز گفت: وب سایت کروز بستر رسمی جذب منابع انسانی در کروز است اما از سایر پلتفرم ها در جذب استعدادها نیز بهره مند هستیم.

به گزارش پرشین خودرو، کروز محیطی شناخته شده برای متخصصانی است که در موضوع فناوری‌ جویای کار هستند، این گفته ارزیابی منوچهر سلطانی معاون منابع انسانی شرکت قطعه‌سازی کروز از ششمین نمایشگاه کار ایران است.

وی افزود: نمایشگاه کار ایران هر سال بهتر از ادوار قبل برپا می‌شود چرا که سازمان‌ها خلا نیروی کار حرفه‌ای را احساس کرده‌اند و این نمایشگاه فرصت مناسب برای شناسایی استعدادهای برتر است به همین ترتیب مقوله برند کارفرمایی نیز اهمیت ویژه پیدا کرده است.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص نحوه جذب نیروی انسانی در مجموعه کروز گفت: وب سایت کروز بستر رسمی جذب منابع انسانی در کروز است اما از سایر پلتفرم ها مانند جاب ویژن در جذب استعدادها بهره مند هستیم. چنانچه فرد در جاب‌ویژن رزومه داشته باشد کافیست، از طریق این سایت یا درگاه اینترنتی کروز با وارد کردن کدملی، فرصت‌های شغلی موجود را بررسی کند و سوابق خود را در اختیار این مجموعه قرار دهد.

معاون منابع انسانی کروز با تاکید بر اینکه فرآیند جذب نیروی انسانی در کروز حرفه‌ای و مبتنی بر شایستگی و بر اساس شاخص‌های فنی است، اضافه کرد: استراتژی کروز جذب، نگهداری و پرورش استعدادهای انسانی کارآمد است؛ کروز در بحث منابع انسانی، همچون سایر فناوری‌ها و محصولات خود پیش‌رو است. به همین دلیل امور رفاهی و توسعه فردی و حرفه‌ای کارکنان جزو مهمترین ارکان منابع انسانی در شرکت است.

سلطانی افزود: فرآیندهای مختلفی برای ارتقاء عمودی و افقی همکاران در شرکت پیش‌بینی شده و افراد دائم در معرض آموزش‌های مختلف هستند. این فرصت پیش‌روی تمام سطوح کارکنان اعم از اپراتور تا کارشناسان متخصص وجود دارد و هریک می‌توانند بر اساس عملکرد خود جایگاهشان را بهبود بخشند. همچنین در خصوص مقولات رفاهی نیز، دائم بازار کار رصد می‌شود تا شرایط زندگی فردی و حرفه‌ای کارکنان معقول باشد.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص ازدواج و مسائلی نظیر فرزندآوری کارکنان در دوران اشتغال خود بیان کرد: شرکت کروز نسبت به توسعه فردی افراد توجه ویژه‌ای دارد و اکنون بالغ بر ۱۱۰ زوج همکار در این مجموعه حضور دارند.

معاون منابع انسانی کروز یادآور شد: حدود ۷۰ درصد از پرسنل کروز، خانم‌ها هستند. ما محیط امنی را برای پرسنل خانم مهیا کرده‌ایم. سرویس رفت و آمد، حقوق عادلانه و سلامت محیط کار از ویژگی‌های شرکت کروز است.

شرکت قطعه‌سازی کروز با ۱۴ هزار نیروی انسانی به عنوان بزرگترین قطعه ساز ایران و خاورمیانه شناخته می‌شود. این شرکت در حوزه ساخت انواع قطعات خودرویی فعالیت دارد، در کروز طیف وسیعی از نیروهای اپراتور، کارشناس و مدیران فنی مشغول به کار هستند. کروز همواره به عنوان یکی از جذاب‌ترین مجموعه‌های صنعتی ایران از سوی کارجویان معرفی می‌شود.

کد خبر 144718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha