خودرو وارداتی هیبریدی ایران خودرو در روزهای آینده عرضه می شود / ۱۰۰۰ خودرو شاین مکس بنزینی تا پایان فروردین ۱۴۰۳ تحویل می شود

خودرو شاین‌ مکس در دو مدل هیبریدی و بنزینی در برنامه واردات ایران‌ خودرو قرار داشته که عرضه نسخه بنزینی آن آغاز شده است و نسخه هیبریدی نیز در روزهای آینده عرضه خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، علیرضا اسکویی مدیر بازاریابی شرکت ایران خودرو، با اعلام این خبر اظهار داشت: خودرو شاین مکس از به‌روزترین امکانات و فناوری‌های روز دنیا برخوردار است و با وجود بهره‌گیری از موتور پرقدرت و همچنین اتاق بزرگ و جادار در کلاس D، از خودروهای کم‌مصرف محسوب می‌شود؛ شاین‌ مکس توسط یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده خودرو در کشور چین به تولید می‌رسد.

تحویل خودرو شاین مکس

وی که در حاشیه تحویل نخستین سری خودرو شاین‌ مکس به مشتریان سخن می گفت، ادامه داد: ماموریت اصلی ایران‌ خودرو به عنوان خودروساز، توسعه و تولید محصولات از طریق طراحی و به‌کارگیری فناوری روز دنیا و توسعه نهضت داخلی‌سازی است و نهایتا واردات خودروهای روز دنیا باید منجر به تحقق توسعه داخلی شود؛ در همین راستا و بر اساس سیاست وزارت صمت، ایران‌خودرو برای تامین نیاز بازار، افزایش رقابت‌پذیری و ارتقای سطح فناوری محصولات تولید داخل، نسبت به واردات خودرو نو اقدام کرده است.

مدیر بازاریابی ایران‌ خودرو با تشریح امتیازات محصول شاین مکس، مزیت ایران‌ خودرو برای واردات آن را ارایه خدمات پس از فروش مناسب دانست و گفت: با توجه به گستره نمایندگی‌های ایران‌خودرو در سطح کشور، خدمات پس از فروش به‌موقع به این خودرو ارایه خواهد شد.

اسکویی افزود: در حوزه تامین قطعات، این اطمینان را به مشتریان می‌دهیم که قبل از ورود خودرو به بازار، تامین قطعات و همچنین آموزش نیروهای خدمات پس از فروش صورت گرفته است تا خودرو با بالاترین استاندارد به مشتریان تحویل شود.

تحویل خودرو شاین مکس

این گزارش می افزاید که خودرو وارداتی هیبریدی ایران خودرو(شاین مکس هیبریدی) نیز قرار است در روزهای آینده از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شود.

خاطرنشان می شود که به گفته مسئولان شرکت ایران خودرو، در مرحله اول و تا پایان فروردین سال آینده، شرایط برای تحویل یک هزار دستگاه خودرو شاین‌ مکس بنزینی فراهم است و در موعد مقرر به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

کد خبر 144722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha