خودرو لوکانو ۷ با بیشترین حالت رانندگی به ایران می آید (+جزئیات بیشتر)

خودرو لوکانو ۷ می‌تواند تا ۷ حالت رانندگی(بیشترین حالت رانندگی در بین خودروهای هم کلاس خود) از جمله رانندگی در شرایط شن، برف، گل و لای، آفرود، حالت مصرف بهینه انرژی، رانندگی معمول و حالت اسپرت را فعال کند و با بهره گیری از ساختار فنی قدرتمند خود، نیازهای جاده ای رانندگان را برطرف کند.

به گزارش پرشین خودرو، از زمان عرضه جهانی لوکانو ۷ در آوریل سال گذشته، این خودرو توانسته است، سطح جدیدی از تجربه رانندگی خارج از جاده را با مشتریان بین المللی خود به اشتراک بگذارد. با نزدیک‌شدن به تاریخ عرضه نهایی این محصول در بازار ایران، توجهات مردمان سرزمین پارس به خرید این محصول و تجربه متفاوت آفرود جلب شده است. این توجهات برای افرادی که به دنبال یک ماجراجویی خاص و آفرودی هستند جنبه متفاوت تری پیدا کرده است.

خودرو لوکانو۷ با الهام از مفهوم "از کلاسیک، ورای کلاسیک"، توانسته خود را با شرایط سخت جاده سازگار کند و از طریق سیستم مستقل فوق‌ هوشمند ARDIS ، قابلیت‌های جامع و پیشرفته‌ای را برای گشت‌وگذار در جاده‌ها و مسیرهای آفرود تعبیه نماید.

لوکانو۷ می‌تواند تا ۷ حالت رانندگی(بیشترین حالت رانندگی در بین خودروهای هم کلاس خود) از جمله رانندگی در شرایط شن، برف، گل و لای، آفرود، حالت مصرف بهینه انرژی، رانندگی معمول و حالت اسپرت را فعال کند و با بهره گیری از ساختار فنی قدرتمند خود، نیازهای جاده ای رانندگان را برطرف نماید.

خودرو لوکانو 7

به‌ طورکلی، در مسیرهای شنی، وجود ماسه نرم و سست موجب افزایش مقاومت چرخ‌ها برای حرکت به سمت جلو می‌شود. تعویض دنده و چرخش نامناسب در حین رانندگی می‌تواند باعث فرو رفتن و گیرکردن چرخ‌ها شود. با این‌ حال، پشتیبانی از حالت رانندگی در شن در سیستم ARDIS (سیستم مستقل فوق‌ هوشمند)، موجب شده تا چهارچرخ محرک LUCANO۷ به طور فعال درگیر شده و سیستم ضدلغزش خودرو عملکرد بهینه‌ای داشته باشد. همه این شاخصه‌ها موجب شده تا توان موتور به بهترین شکل ممکن مدیریت شود.

تولید گشتاور بیشتر و عملکرد سیستم ترمز ضدلغزش و سیستم TCS باعث شده تا خودرو در برابر ماسه نرم، قدرت مانور بالاتری داشته باشد و به راننده کمک کرده، آزادانه در شن و ماسه رانندگی کند.

در عین‌ حال، به لطف ترکیب طلایی و قدرتمند ۱.۶TGDI + ۷DCT، این محصول می‌تواند حداکثر توان خروجی ۱۴۵ کیلووات را با حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر آزاد کند. عملکرد قوی این خودرو در شرایط خاص موجب شده تا حسی فراتر از کلاسیک به مخاطب منتقل شود.

 چه در سبقت‌های جاده‌ای باشد و چه غلبه بر چالش‌های خارج از جاده، با لوکانو ۷، همیشه یک " قدم جلوتر" هستید.

کد خبر 144809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha