خودرو لوکانو 7 با قدرت طلایی راهی بازار ایران می شود (+ عکس و جزئیات)

خودرو لوکانو 7 به عنوان شاهکار برند لوکانو بر آن است تا بهترین همراه برای رانندگان ایرانی علاقمند به آفرود باشد. در این مقاله تصمیم داریم تا شما را با برخی قابلیت‌های لوکانو7 آشنا کنیم.

به گزارش پرشین خودرو، از آنجایی که دو مهارت اصلی در رانندگی آفرود، سرعت و هندلینگ خودرو است، لوکانو 7، به عنوان یک SUV شهری که قابلیت‌های آفرودی نیز دارد با تکیه بر تجربه شرکت مادر خود در تولید خودرو، پیشنهاد جذاب و قدرتمندی برای کاربران ایرانی در تجربه‌ی آفرود با تأکید بر سرعت و هندلینگ مناسب فراهم کرده است.

قلب تپنده‌ی لوکانو ۷ یک موتور ۱.۶ لیتری TGDI می باشد که قادر است حداکثر ۱۴۵ کیلوات قدرت را در حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر در اختیار راننده قرار  دهد.

خودرو لوکانو 7

شتاب صفر تا ۱۰۰ لوکانو ۷، به میزان ۸ ثانیه است، حال آنکه این شاسی بلند شهری-آفرودی با وزن دو هزار کیلوگرمی تنها به ۲.۹ ثانیه برای دستیابی به سرعت ۳۰ کیلومتر در ساعت نیاز دارد.

گیربکس دو کلاچه تر 7DCT مورد استفاده در لوکانو ۷ توسط مهندسان با موتور ۱.۶ لیتری بکارگرفته شده، هماهنگ شده و از این رو جزو ۱۰ سیستم انتقال نیروی برتر در جهان است که موفق شده تا ضریب بهینگی ۹۸ درصدی را کسب کند. این عدد را زمانی که پشت فرمان لوکانو ۷ نشسته باشید، با تعویض دنده‌ها زیر ۰.۲ ثانیه بیشتر درک می‌کنید، بطوریکه به‌هیچ وجه حس کند بودن یا گیج بودن گیربکس به شما دست نمی‌دهد.

علاوه بر موارد ذکر شده، مهندسان در لوکانو ۷ به اندازه‌ ای به مصرف سوخت این خودرو توجه داشته‌اند که حتی در حالت هر ۴ چرخ متحرک لوکانو ۷ که سیستم WLTC نام دارد، مصرف سوخت تنها ۷.۴۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که می‌توان از آن به عنوان یک دستاورد بزرگ برای لوکانو ۷ نام برد، چراکه چنین مصرف سوختی برای خودروهای آفرودی که برچسب پرمصرف به پیشانی دارند، حیرت‌انگیز است.

خودرو لوکانو 7

البته، به عنوان یک SUV  شهری آفرود که با شعار" از کلاسیک، فراتر از کلاسیک" ظهور کرده است، لوکانو7 نه تنها قدرت بالا را در اختیار راننده می‌گذارد، بلکه هندلینگ مناسب را نیز برای راننده به ارمغان می آورد.

سیستم تعلیق لوکانو ۷ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و نگاهی به نتایج تست‌های مختلف؛ ظرفیت این خودرو را بیش از پیش روشن می‌کند. شاسی تیون شده این خودرو موجب شده تا لوکانو۷ تست گوزن را با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت بصورت موفق پشت سربگذارد که این رقم با رکورد خودروهای اسپرت برابری می‌کند.

در نهایت لوکانو 7، با قدرت و قابلیت کنترل بالای خود، به کاربران ایرانی کمک خواهد کرد تا از رانندگی آفرود لذت ببرند.

خودرو لوکانو 7

کد خبر 144626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha