رکورد پرش با وانت‌های مسابقه‌ای شکسته شد+تصاویر

پرشین خودرو: تیم ردبول و وانت مسابقه‌ایش موسوم به "PRO2" به رانندگی برایس منزیس (Bryce Menzies)، موفق به جابجایی رکورد گینس در پرش طول شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، برای ثبت این رکورد، حدود سه سالی می‌شود که تیم ردبول در حال کار بر روی ماشین مسابقه‌ای خود است تا خودرویی سریع و مقاوم برای پرش ساخته باشد. در این مدت علاوه بر تمرین‌های مکرر برایس منزیس، سیستم‌های خودرو از جمله سیستم تعلیق آن بسیار بهینه سازی و تقویت شده‌اند تا به هنگام فرود مشکی برای خودرو و سلامت راننده بوجود نیاید.


گفتنی است که رکورد پرش از روی موانع در سال 2011 میلادی به دستان مجری فعلی "تاپ گیر آمریکا"، یعنی تنر فوست با طولی 101.2 متری شکسته شده بود و 3 سال پس از آن در سال 2014 میلادی، گرلن چیچریت با طولی 110 متری موفق شد رکورد پرش از روی موانع را جابجا کند. حال در سال 2016 میلادی، برایس منزیس موفق شده با ثبت رکورد 115.64 متری، نام خود را در رکورد داران گینس به ثبت برساند.


برای ثبت رکورد پرش از روی مانع، تیم ردبول به همراه برایس منزیس به ایالت نیومکزیکو رفته‌اند و در شهری خالی از سکنه موسوم به "شهر ارواح" به ساخت سکوی پرش پرداخته‌اند. البته ماه‌ها پیش قرار بود این رکورد در نیوجرسی به ثبت برسد، ولی طی یک حادثه رانندگی کتف و شانه برایس منزیس شکسته شد تا چند ماهی ثبت رکورد جدید به تعویق بیافتد، ولی در نهایت شاهد شکسته شدن این رکورد توسط برایس منزیس با طول پرش 115.64 متری هستیم.






 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 59790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha