بازدید سرزده  جهانگیری از ایستگاه راه آهن تهران

پرشین خودرو: معاون اول رییس جمهوری از ایستگاه راه آهن تهران سرزده بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمات رسانی به مسافران و مشکلات موجود قرار گرفت.

به گزارش پرشین خودرو، اسحاق جهانگیری ظهردوشنبه در حاشیه بازدید سرزده از ایستگاه راه آهن تهران در جمع خبرنگاران هدف از این بازدید را سنجش رضایت مندی از مردم بیان کرد و گفت: در این بازدید نارضایتی از مردم مشاهده نکردم.
وی افزود: در سال های اخیر تلاش زیادی صورت گرفته که حمل و نقل ریلی سهم بیشتری را برای جابه جایی مسافر و تسهیلات به آنان داشته باشد.

معاون اول رییس جمهوری به بازدید امروز خود از بافت های فرسوده تهران از جمله منطقه سیروس و شهید رجایی اشاره کرد و ادامه داد: امروز برنامه بازدید ما از منطقه شهید رجایی و سیروس برای بحث مسکن و بازسازی بافت های قدیمی بود.
جهانگیری یادآور شد: در ادامه به جای بازگشت به دفتر کار، بازدیدی سرزده از ایستگاه راه آهن تهران انجام شد تا رضایت مندی مردم از خدمات راه آهن سنجیده شود.

وی گفت: در گفت وگو با مردم گلایه و نارضایتی مشاهده نکردم البته یکی - دو مورد از وضعیت نظافت داخل قطارها گلایه شد که وزیر راه و شهرسازی این موارد را استماع کرد و حتما دستور رسیدگی صادر می کند.
معاون اول رییس جمهوری با بیان این که در آستانه عید نوروز و سفرهای مردمی هستیم، گفت: ایمن ترین روش حمل و نقل، ریلی است، اگرچه حادثه تلخ قطار را اخیرا شاهد بودیم.

جهانگیری تصریح کرد: برقی کردن راه آهن قطار تهران - مشهد جزو برنامه های اصلی دولت است، قطار سریع السیر تهران - اصفهان در دست اجرا است و مسیرهای دیگر از جمله تبریز هم در آینده در دستور کار است.
وی خاطرنشان کرد: توافقی هم با روسیه برای راه آهن مسیر گرمسار به اینچه برون انجام شده است.

معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: پنج مرکز استان ها به راه آهن سراسری وصل نیست که امیدواریم آن ها را هم در این دولت این پروژه ها به اتمام برسد.
در جریان بازدید سرزده معاون اول رییس جمهوری ، سید حسین هاشمی استاندار تهران و محمد سعید زاده مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشتند. جهانگیری ضمن گفت و گو با مسافران از ایستگاه راه آهن بازدید و با مسئولان این ایستگاه صحبت کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 67231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha