۵۴ دفتر خدمات مسافرت هوایی لغو و ۱۳۷ دفتر تعلیق شدند

پرشین خودرو: مدیرکل دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری از لغو ۵۴ مجوز و تعلیق مجوز ۱۳۷ دفتر خدمات مسافرت هوایی و ۳۱۰ سایت غیر مجاز در شش ماهه ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، علی اصغر باریكانی اظهارداشت: در بازرسی های مستمر و موردی کارشناسان دفتر نظارت سازمان هواپیمایی كشوری از دفاتر خدمات مسافرت هوایی تهران و سایر شهرستان ها مواردی از جمله عدم تمدید ضمانت نامه، عدم احراز شرایط راه اندازی پس از تعلیق در مدت تعیین شده و از همه مهمتر عدم توجه به اخطارها و دستورالعمل های سازمان منجر به لغو و تعدیل تعدادی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی شد.

وی با بیان اینكه در ایام اربعین امسال تخلفات ۵ مورد از دفاتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شدند، افزود: در شش ماهه امسال تعداد ۳۱۰ سایت فروش غیرمجاز بلیت با معرفی سازمان هواپیمایی کشوری به مراجع ذیصلاح فیلتر شد.

 

شرکت هواپیمایی

 


مدیركل دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری تصریح كرد: و به ۵۴ مورد شكایت از طریق سامانه شهرراه، ۱۸ مورد شكایت مربوط به سازمان بازرسی، ۱۶۰۵ مورد شكایت در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی كشوری، ۱۵۸۲ شكایت به صورت حضوری و ۶۳۳۰ شكایت به صورت تلفنی رسیدگی شده است.

باریكانی همچنین به مسافران توصیه کرد: برای خرید بلیت از طریق منابع معتبر اعم از دفاتر و سایت های دارای مجوز که لیست آنها روی پرتال سازمان قابل دسترسی است اقدام کنند و در صورت داشتن هرگونه شكایت موضوع را از طریق سامانه حقوق مسافر به این سازمان اعلام كنند.

کد خبر 105437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha