فردا، فروش فوری تندر90، مگان و ماکسیما استارت می خورد

پرشین خودرو: شرکت پارس خودرو فروش فوری کیفی ترین خودروهای تولیدی کشور را از 26فروردین ماه جاری آغاز می کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، ابوالحسن سرشار معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، با اعلام این خبر گفت: پارس خودرو به منظور پاسخ گویی به نیاز بازار خودروی کشور، فروش فوری خودروهای مگان2000، تندر90، ماکسیما و نیوپیکاپ را آغاز خواهد کرد. وی با اشاره به اینکه گروه خودروسازی سایپا با تحقق تعهدات پیشین خود به مشتریان، سعی بر ارتقای میزان رضایت مشتریان و بهبود شرایط بازار خودروی کشور داشته و برهمین اساس فروش فوری محصولات خود را آغاز کرده است، تاکید کرد: متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح روز شنبه از طریق سایت اینترنتی www.saipagroup.ir و یا با مراجعه به نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا نسبت به خرید خودروهای تندر90 و نیوپیکاپ اقدام کنند. به گفته معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا خودروهای مگان و ماکسیما نیز فقط به صورت اینترنتی برای علاقمندان عرضه خواهد شد. زمان تحویل خودروهای ثبت نام خودروهای ماکسیما، مگان و تندر90 براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران همواره در رتبه های نخست جدول کیفی ترین خودروهای تولیدی در کشور قرار دارد.
کد خبر 10634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    0 0
    شب عید چرا به بازار خودرونمی دادین و حالا خرید خودرو کم شده فروش گذاشتین؟؟؟چرا در زمان اوج تقاضا سیستم فروش بسته و به امید افزایش قیمت سیستم فروش رو می بندین تا یه شبه 12 میلیون گرون کنید؟؟
  • 2 ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
    0 0
    شنبه ساعت 12:30 وارد سایت سایپا شدم ظرفیت فروش مگان 2000 آن روز تکمیل بود دو باره امروز ساعت 9 اومدم وارد سایت بشم که سایت بالا نمی آمد علانم فروش فوری تموم شد . منم که نتونستم موفق بشم ثبت نام کنم . این چه فروش فوری ای بود.
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
    0 0
    این چه وضعی هست یک هفته نتوانستم خودرو مگان را ثبت نام کنم چه فروش فوری بود؟؟؟؟؟؟