جشن تاریخچه خودروهای GT مازراتی با ۷۵ دستگاه مازراتی GT Primaserie + تصاویر

مازراتی تاریخچه درخشان خود در تولید خودروهای GT را با معرفی یک نسخه تولید محدود ۷۵ دستگاهی به نام Maserati GranTurismo PrimaSerie جشن می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مازراتی تولید محدود Maserati GranTurismo PrimaSerie قرار است تنها در ۷۵ دستگاه خودرو بر اساس مدل تروفئو تولید شود.

انتخاب عدد ۷۵ نیز به هفتاد و پنجمین سالگرد تولید اولین مازراتی جی‌تی بازمی‌گردد.

مازراتی پریماسری

براساس اعلام مازراتی، نسخه ویژه مازراتی پریماسری که تجربه‌ای فراتر از مازراتی تروفئو را در اختیار راننده قرار می‌دهد در دو نسخه مختلف تولید می‌شود.

مازراتی نسخه تولید محدود پریماسری را در دو نسخه Grigio Lameira و Nero Cometa برای جشن هفتادوپنج سالگی مدل GT عرضه خواهد کرد.

مازراتی Grigio Lameira با رنگ خاکستری مات تولید می‌شود که جزئیاتی با رنگ قرمز روی نشان مازراتی، دریچه‌های ورودی هوا و چرخ‌های آن خودنمایی می‌کند که در تضاد کامل با تریم فیبرکربن مازراتی TROFEO خواهد بود.

مازراتی پریماسری

نشان ۷۵ نیز با اشاره به تولید ۷۵ دستگاهی و سالگرد هفتاد و پنج سالگی مدل GT مازراتی روی درپوش وسط رینگ جانمایی شده است.

نسخه Nero Cometa مازراتی پریماسری اما با رنگ مشکی مات و جزئیاتی به رنگ سبز نعنایی همچون نسخه قبل تولید می‌شود.

در کابین نیز تودوزی چرم مشکی یا خاکستری با دوخت قرمز و سبز بسته به پیکربندی مازراتی پریماسری چشم را به خود خیره می‌کند.

نشان برجسته ۷۵ سالگی با رنگ قرمز و سبز روی پشت‌سری صندلی‌های مازراتی پریماسری خودنمایی می‌کند.سایر تجهیزات رفاهی و ایمنی تفاوتی با مازراتی تروفئو ندارد.

مازراتی پریماسری

هرچند مازراتی اشاره‌ای به پیشرانه نسخه ویژه هفتاد و پنج سالگی خودروهای جی‌تی این شرکت نکرده است اما انتظار می‌رود که مازراتی پریماسری نسبت به مازراتی تروفئو تغییر چندانی نداشته باشد.

اگر این طور باشد؛ مازراتی پریماسری به یک پیشرانه وی۶ توئین توربو با توان تولید ۵۴۲ اسب بخار قدرت و گشتاور ۶۵۰ نیوتن متری مجهز خواهد بود که شتاب صفر تا صد زیر ۳.۵ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۱۰ کیلومتری از نتایج قابل دسترس آن خواهد بود.

مازراتی پریماسری

در خصوص قیمت مازراتی نیز باید گفت که هنوز مشخص نشده که این نسخه با چه قیمتی عرضه خواهد شد اما آنچه برای این خودروی تولید محدود پیش‌بینی می‌شود برچسب قیمت بیش از ۲۰۰ هزار پوند است.

کد خبر 141786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha