جتور T-1 کاندیدای حضور در بازار خودروی ایران / تصاویر تست زمستانی جتور T-1 منتشر شد + جزئیات

محصولات جتور که در ایران با نام فیدلیتی بهمن موتور شناخته می‌شود از محصولات اقتصادی و زیرمجموعه‌های برند چری است. به تازگی تصاویر رسمی از تست زمستانی جتور T-1 که برگرفته از کانسپت چری TX است، منتشر شده و حالا حدس و گمان‌هایی درباره ورود جتور T-1 توسط بهمن موتور مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در سال 2022 کانسپتی با عنوان T-X رونمایی شد که یک کپی چینی از فورد برانکوی آمریکایی بود. هرچند این محصول شباهت زیادی به طراحی فورد برانکو دارد اما نمی‌توان از شباهت شاسی بلند آفرودی جتور T-1 به بزرگ‌ترین رقیب هم‌وطن خودر یعنی تانک 300 نیز به سادگی گذشت.

تصاویر تانک 300 در گالری زیر ورق بزنید

درواقع جتور T-1 برای رقابت با تانک 300 گریت‌وال که آغازگر جنون خودروهای آفرودی در چین است، راهی بازار خواهد شد.

تصاویر کانسپت جتور TX را ورق بزنید

جتور T-1 از خودروهایی محسوب می‌شود که در ایران متقاضیان زیادی دارد و همین تقاضای زیاد می‌تواند عاملی مهم برای انتخاب جتور T-1 توسط بهمن موتور باشد، اما این موضوع که بهمن موتور به سراغ عرضه T-1 در ایران خواهد رفت یا خیر را تنها با انتظار می‌توانیم متوجه شویم.

هر چند کانسپت T-X در ژانویه 2022 رونمایی شد اما رونمایی رسمی شاسی بلند جتور T-1 برای آوریل سال جاری میلادی و در نمایشگاه شانگهای برنامه‌ریزی شده است.

با انتشار تصاویری از تست زمستانی جتور T-1، مشخص شد که این خودرو در هفت مدل یا به عبارت بهتر در پنج مدل بنزینی و دو نسخه هیبریدی با قیمت 22 تا 29 هزار دلاری برای پیش‌فروش با زمان تحویل سه ماهه سوم سال 2023 در دسترس مشتریان خواهد بود.

تصاویر تست زمستانی جتور T-1 را در گالری زیر ببینید

جتور که در ایران با همکاری بهمن موتور حضور دارد در مجموع 13 شاسی بلند مختلف تولید می‌کند که یک مدل تمام الکتریکی نیز در میان آنها وجود دارد.البته جتور در ایران با تغییر نام محصولات حاضر شده است و محصولات این شرکت تحت نام فیدلیتی بهمن موتورعرضه شده است که در اصل جتور X70 نام دارد.

فیدلیتی بهمن موتور

فیدلیتی بهمن موتور

جتور T-1 نیز همچون بسیاری دیگر از خودروهای جتور در دو نسخه 5 و 7 نفره قابل سفارش است که به ترتیب با طول 4.8 متر و 4.95 متر در دسته خودروهای آفرودی قرار می‌گیرد.

جتور T-1بنابر اعلام منابع رسمی، قدرت خود را از یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با توان تولید 254 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن متری و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک دریافت می‌کند. پیشرانه جتور T-1 با جتور X90 مشترک است.

کد خبر 141802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha