نام خودروی جدید جتور مشخص شد + مشخصات فنی و جزئیات

براساس عکس های جاسوسی از جتور T-۱، شاسی بلند جدید جتور، به نظر می‌رسد خودروی موجود در عکس‌ها همان خودرویی است که چری برای تست‌های رسمی زمستانی از آن استفاده کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بسیاری از خودروسازان چینی در حال فروش و توسعه خودروهای شاسی بلند آفرود هستند. ماشین‌هایی با ظاهر خشن و طراحی جعبه‌ای شکل و ارتفاع نسبتا زیاد از سطح زمین که همگی نشانه‌های بارز خودروهای آفرودی است. Jetour برند سازنده خودروهای شاسی بلند بوده و از زیرشاخه‌های Chery Automobile است که خودروهای جذاب و مدرن را با هدف در برگرفتن مخاطبان جوان تولید می‌کند.

جتور که به سرعت در حال گسترش محصولات خود است در حال حاضر ۱۳ خودروی شاسی بلند مختلف را به فروش رسانده که یکی از آنها یک خودروی تمام برقی است. تمامی مدل‌های جتور خودروهای نسبتا معمولی بوده به جز جتور داشنگ که اخیرا به بازار عرضه شده اما حتی آن خودرو نیز دارای فاکتورهای لوکس فوق العاده‌ای نیست. اینجاست که Jetour Traveler یا همان جتور مسافر جدید وارد خواهد شد.

جتور مسافر طراحی جعبه‌ای شکل داشته و با سپرهای مشکی بزرگ، گلگیرهای بزرگ و بیرون زده سیاه و رکاب‌های جانبی همراه شده و آینه‌های جانبی نیز بسیار بزرگ طراحی شده‌ است.

جتور

یکی دیگر از نکات مثبت طراحی این خودرو چراغ‌های اصلی جلو و عقب آن است که طراحی بسیار زیبا و مدرنی دارند. خودروی جدید جتور ابتدا به صورت کانسپت رونمایی شد و T-X نام گرفت اما چندی بعد به T-۱ تغییر نام داد و اکنون اعلام شده که نام این خودرو Traveler خواهد بود.

کانسپت جتور

با ورود به فضای داخلی ماشین شاهد یک طراحی بسیار زیبا و مدرن هستیم.

جتور

یک صفحه نمایش لمسی بسیار عریض و بزرگ در بالای داشبورد میانی تعبیه شده که کنترل قسمت‌های زیادی از خودرو از طریق آن ممکن خواهد بود. غربیلک فرمان دو شاخه طراحی شده و صفحه کیلومتر شمار نیز تمام دیجیتال است. این خودرو دارای دستگیره‌های داخلی سبک آفرود در ستون های A، سمت راننده و سمت سرنشین بوده که نکته‌ای مثبت و مهم است.

جتور تراول

خودروی Jetour Traveler یک خودروی پنج نفره جادار است. سرنشینان عقب نیز از امکانات و فضای پای بسیار خوبی بهره‌مند هستند. این ردیف نیز دارای دستگیره‌های اضافی برای رانندگی در خارج از جاده و آفرود هستند که روی ستون B قرار گرفته‌اند. فضای صندوق نیز با توجه به ابعاد خودرو فضای بزرگ و جاداری بوده و جتور جدید را خودرویی مناسب مسافرت کرده است. همچنین تایر زاپاس هم به فرم بیشتر خودروهای خارج جاده‌ای بر روی درب صندوق تعبیه شده که یک لایه محافظ نیز برای آن طراحی شده است.

جتور

جتور Traveler با پیشرانه های بنزینی و پلاگین هیبرید در دسترس خواهد بود. دو گزینه بنزینی برای این خودرو وجود داشته که یکی دارای پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو به همراه یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه است و نسخه دیگر به یک پیشرانه ۱.۸ لیتری توربوشارژ به همراه یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT مجهز شده است.

جتور

نسخه پلاگین هیبریدی نیز از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی استفاده کرده که قدرت بهتری از دیگر نسخه‌ها دارد. همه نسخه ها دارای سیستم دو دیفرانسیل یا همان چهار چرخ متحرک هستند.

جتور Traveler در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۲۳ و با هدف عرضه در بازار خودروی چین در ماه می سال ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد. قیمت این خودروی جدید آفرودی جتور نیز از ۲۱.۵۶۰ دلار آغاز شده و تا ۳۰.۱۹۰ دلار خواهد بود.

کد خبر 142014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha