تانک ۷۰۰ گریت‌وال هم دیده شد + تصاویر

تانک ۷۰۰ را باید سومین خودرو از سری خودروهای تانک گریت‌وال دانست که بازار خودروهای آفرودی را هدف گرفته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، به تازگی تصاویری از تانک ۷۰۰ روی یک خودروبر شکار شده است که خبر از تست و بررسی خودروی آفرودی گریت‌وال می‌دهد.

تانک ۳۰۰ و تانک ۵۰۰ دو خودروی دیگر گریت وال است که تا امروز از سوی این خودروساز چینی راهی بازار شده است اما تانک ۷۰۰ را باید به دلیل طراحی جسورانه‌ای که دارد مورد توجه بیشتر قرار داد.

تانک ۷۰۰ یکی از پرسروصداترین خودروهای سال در بازار چین است که توجه بسیاری از علاقمندان خودروهای آفرودی را به خود جلب کرده است.

تانک ۷۰۰ از نظر ابعادی در جایگاهی بین تانک ۳۰۰ و تانک ۵۰۰ قرار دارد و همین موضوع موجب تعجب از نام‌گذاری این خودرو شده است. البته باید گفت نام‌گذاری عجیب و غریب در صنعت خودروی چین چیز جدید نیست و در بسیاری از شرکت‌ها تکرار می‌شود. در مجموع بسیاری از شرکت‌های خودروساز چینی از الگوی مرسوم نام‌گذاری خودرو پیروی نمی‌کنند.

تانک 700

تانک ۷۰۰ که تصاویر آن منتشر شده است شباهت بسیاری به کانسپتی دارد که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود.

تانک ۷۰۰ نشان دهنده آغاز یک روند در خودروسازان چینی است که برخی آن را تب خودروهای آفرودی در چین می‌نامند.

تانک 700

خودرویی بزرگ با ظاهر خشن و قابلیت چهار چرخ محرک که جوانان علاقمند به آفرود را هدف گرفته است و گریت وال این روند را با تولید تانک ۳۰۰ کلید زده بود.

پیشرانه ۳ لیتری وی ۶ توربوشارژ با قدرت ۳۶۰ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متری همان مشخصاتی است که علاقمندان آفرودی انتظار آن را دارند.

قدرت پیشرانه ۳ لیتری تانک ۷۰۰ نیز از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود.

تانک 700

تانک ۷۰۰ گریت وال با ابعاد ۵۰۹۰/۲۰۶۱/۱۹۵۲ و با فاصله بین دو محور ۳۰۰۰ میلی متر و وزن ۲۷۰۰ کیلومتری تنها به صورت ۵ نفره در دسترس است و تاکنون خبری از نسخه ۷ نفره آن منتشر نشده است.

به احتمال بسیار زیاد باید انتظار حضور تانک ۷۰۰ را در نمایشگاه خودرو شانگهای داشته باشیم، جایی که خودروسازان چینی برنامه‌های زیادی برای آن در سر دارند به خصوص که پروتکل‌های بهداشتی کرونا در ماه‌های اخیر و پس از اعتراضات مردمی، کاهش یافته است.

کد خبر 141838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha