جتور داشنگ i-DM؛ محصولی مناسب برای بازار خودرو ایران

جتور داشنگ i-DM هیبریدی یکی از جدیدترین محصولات جتور است که با توجه به مشخصات فنی و قیمت، قابلیت‌های زیادی برای عرضه در بازار ایران و کسب محبوبیت همچون خودروی فیدلیتی دارد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برند جتور در بازار خودروی ایران به واسطه حضور فیدلیتی یک برند شناخته شده و نسبتا محبوب به شمار می‌رود که از سوی بهمن موتور راهی بازار شده است.

جتور که زیرمجموعه چری محسوب می‌شود، مدل‌های زیادی دارد که هر یک می‌تواند به تنهایی موفقیت فیدلیتی را در بازار خودرو ایران تکرار کند.

یکی از این خودروهای جدید این برند، جتور داشنگ است که به دلیل هیبرید بودن و مصرف پایین سوخت، قابلیت زیادی برای کسب موفقیت در بازار خودرو دارد.

جتور داشنگ که به تازگی قیمت خورده است از قیمت 21 هزار دلار برای نسخه پایه آغاز می‌شود و تا 24 هزار دلار در نسخه‌های فول آپشن قابل دسترسی است.

یکی از برترین قابلیت‌های جتور داشنگ امکان استفاده به عنوان منبع سیار انرژی برای تامین نیاز برق وسایل مختلف است که به تنهایی می‌تواند یک آپشن جذاب در ایران باشد.

جتور داشنگ یک کراس اوور جمع و جور با فاصله محوری 2720 میلیمتر است و در شش رنگ مختلف عرضه می‌شود.

جتور داشنگ به واسطه خطوط تیز در طراحی در دسته خودروهایی با ظاهر لوکس قرار می‌گیرد. دستگیره‌های محبوب مخفی و رینگ آلیاژی 19 اینچی از دیگر عناصر تاثیرگذار در ظاهر اسپرت جتور دانشنگ است.

چراغ‌های جلو، پروژکتورها و جلوپنجره بدون قاب طراحی شده است و جلوپنجره و پروژکتورها به صورت درهم آمیخته، ظاهری متمایز به نمای جلو داده است.

در نمای عقب نیز چراغ‌های Y شکل، اسپویلر و چهار خروجی اگزوز واقعی، تکمیل کننده ظاهر اسپرت جتور داشنگ است.

یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو و گیربکس سه سرعته DHT، قدرت 240 کیلووات و گشتاور 545 نیوتن متری را به جتور داشنگ اعطا کرده است. مصرف سوخت 1.7 لیتری در هر صد کیلومتر و برد الکتریکی خالص 80 کیلومتر در کنار برد کروز هزار کیلومتری، از دیگر ویژگی‌های متمایز جتور داشنگ است. در جتور داشنگ، نیرو به محور جلو ارسال می‌شود.

در داخل کابین نیز از کمترین دکمه‌های فیزیکی استفاده شده است. یک مولتی مدیای 15.6 اینچی و کلاستر 8 اینچی با هدآپ دیسپلی از برترین ویژگی‌های کابین جتور داشنگ است.

در بحث ایمنی نیز جتور داشنگ مجهز به سیستم کمک رانندگی سطح 2 است که ویژگی‌هایی نظیر دستیار پارک تصویری 540 درجه، کروز کنترل تطبیقی و رادار عقب دارد.

از دیگر ویژگی‌های جتور داشنگ می‌توان به راه‌اندازی خودرو از راه دور، ورود بدون کلید و شارژ بیسیم در کنسول مرکز خودرو اشاره کرد.

کد خبر 142429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha