ثبت تصاویر جدید از تنها محصول الکتریکی چری اکسید / اکسید Exeed E03 در حال تست و بررسی  + تصاویر

اکسید که برند لوکس چری محسوب می‌شود در پنجمین گام از معرفی محصولات جدید سراغ تولید یک سدان کوپه تمام الکتریکی رفت تا رسما ورود این برند به بازار خودروهای الکتریکی را اعلام کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تصاویری که به تازگی از یک سدان کوپه سایز بزرگ منتشر شده است خبر از ورود اکسید به تولید خودروهای الکتریکی می‌دهد.

اکسید به عنوان بازوی لوکس چری تا امروز چهار محصول تولید و راهی بازار کرده است که همگی از پیشرانه درونسوز برخوردار بودند اما پنجمین محصول اکسید که با استتار در حال تست است نشان می‌دهد که باید در انتظار یک سدان کوپه برقی از اکسید باشیم.

اکسید
چهار محصول چری اکسید در یک قاب

اکسید Exeed E03 را باید یک تغییر بزرگ برای شرکت زیرمجموعه چری بدانیم که نویدبخش تغییر روند در تولید محصولات اکسید و ورود این برند به حوزه خودروهایی با مصرف سوخت پاک است، خودروهایی که روزبه‌روز با محبوبیت بیشتری در بازار خودرو مواجه می‌شود.

چری اکسید

اکسید فعلا این خودرو را با کد E03 معرفی می‌کند که قطعا نام نهایی خودرو نیست. وجود عدد 03 حدس و گمان‌هایی در خصوص وجود سه محصول تمام برقی در اکسید را تقویت کرده است که تا امروز تنها تصاویر یک مدل ثبت شده و شایعاتی در خصوص یک شاسی بلند 7 نفره الکتریکی نیز شنیده می‌شود.

چری اکسید

اکسید Exeed E03 یک خودروی سایز بزرگ با طول اندکی بیش از 5 متر و فاصله دو محور نزدیک به سه متر است.

چری اکسید

هدآپ دیسپلی، صفحه نمایش دیجیتال بزرگ و وجود غلاف لیدار روی سقف از مهمترین مشخصه‌های اکسید الکتریکی است.

چری اکسید

برخی منابع از وجود سخت‌افزار و نرم‌افزار کمک رانندگی هواوی در این خودرو خبر می‌دهند که رانندگی خودران سطح L3 با اکسید E03 را ممکن می‌کند.

چری اکسید

باتری ‌های اکسید E03 هم مانند بسیاری دیگر از خودروهای برقی جدید چینی از کمپانی CATL تامین شده است که در مدت زمان 10 دقیقه تا 80 درصد شارژ می‌شود و قدرت پیمایشی در حدود 700 کیلومتر دارد.

حداکثر قدرت اکسید E03 نیز 450 اسب بخار اعلام شده است.

کد خبر 141942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha