رونمایی چری از نسل جدید فیدلیتی

جتور که یکی از زیرشاخه‌های چری در چین است اخیرا نسخه جدید خودروی X۷۰ Plus خود را که در ایران با نام فیدلیتی توسط گروه بهمن به فروش می‌رسد، در بازار چین عرضه کرده است. نسخه معمولی این خودرو که همان Jetour X۷۰ بوده و در ایران با نام فیدلیتی شناخته می‌شود طی این سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در ۱۰ مارس، Jetour X۷۰ Plus جدید به طور رسمی در چین با محدوده قیمت ۱۳,۷۰۰ - ۱۵,۶۰۰ دلار عرضه شد.

جتور

طراحی بیرونی مانند Jetour X۷۰ Plus فعلی موجود در بازار بوده و در اصل این نسخه شاهد ارتقا داخلی و ایمنی بوده است. جتور برندی است که در سال ۲۰۱۸ توسط چری تاسیس شد. جتور X۷۰ با چند تیپ از جمله Jetour X۷۰S، Jetour X۷۰S EV، Jetour X۷۰ Coupe، Jetour X۷۰M و Jetour X۷۰ Plus معرفی شده است.

جتور

در قسمت جلو، چراغ‌های اصلی متصل به جلوپنجره هشت ضلعی بوده که با نوارهای عمودی کرومی تزئین شده. چراغ های جلو نیز اتوماتیک هستند. از نظر ایمنی، جتور X۷۰ پلاس جدید ترمز اضطراری خودکار، سیستم ضد غلتش، کنترل نگه داشتن سربالایی، کمک سرازیری در سراشیبی، و دوربین عقب برای کمک به دنده عقب را داراست. در قسمت عقب چراغ‌های اصلی متصل بهم طراحی شده و دارای اسپویلر سقفی و خروجی اگزوز دوگانه در هر طرف است که اسپرت بودن خودرو را بیشتر جلوه می‌کند.

جتور

در بخش فنی جتور جدید بدون تغییر بوده و از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۱۱۵ اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر بهره می‌برد که به یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا ۶ سرعته DCT متصل می شود.

جتور

در بخش داخلی و کابین X۷۰ پلاس جدید از یک صفحه نمایش دوگانه ۱۰.۲۵ اینچی برای کلاستر و صفحه نمایش کنترل مرکزی بهره می‌برد و همچنین از یک فرمان سه پره دی کات استفاده می‌کند.

سه خروجی تهویه مطبوع در زیر صفحه کنترل مرکزی وجود دارد. ابعاد خودرو ۴۷۴۹/۱۹۰۰/۱۷۲۰ میلی متر با فاصله بین دو محور ۲۷۴۵ میلی متر است.

این خودرو به صورت ۵ و ۷ صندلی عرضه شده و علاوه بر این، سرنشینان می‌توانند با سانروف فوق عریض ۶۲ اینچی از نور طبیعی زیادی لذت ببرند.

کد خبر 142148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha