خرید شلوار مردانه؛ ۳ نکته مهم که باید رعایت کنید

شلوار مردانه از جمله پوشاک مردانه است که اهمیت بسیار مهمی در تیپ و استایل آقایان دارد و در هنگام خرید شلوار مردانه باید دقت بیشتری داشته باشید و این ۵ نکته که در مقاله شلوار مردانه آماده کردیم را رعایت کنید تا خوش‌پوش‌تر باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

شلوار مردانه از جمله پوشاک مردانه است که اهمیت بسیار مهمی در تیپ و استایل آقایان دارد و در هنگام خرید شلوار مردانه باید دقت بیشتری داشته باشید و این ۵ نکته که در مقاله شلوار مردانه آماده کردیم را رعایت کنید تا خوش‌پوش‌تر باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

شلوار مردانه برای آقایان تاثیرگذاری زیادی در تیپ آن‌ها دارد زیرا پایه و اساس استایل را تشکیل می‌دهد و انتخاب نادرست آن می‌تواند ظاهری نامرتب را به نمایش بگذارد. در حالت کلی شلوار مناسب می‌تواند شما را فردی منظم، خوش‌استایل و البته خوش‌پوش نشان دهد.

پس به خوبی از اهمیت انتخاب شلوار مردانه مناسب آگاه هستیم و می‌دانیم که با انتخاب شلوار مردانه اصولی، پایه و بیس استایل مردانه جذاب خود را آماده کرده‌ایم. اما این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که صرفا شلوار مردانه مناسب، شلوار گران مردانه نیست و شما می‌توانید با رعایت نکاتی که در این مقاله ذکر کردیم انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

قد شلوار مردانه را چگونه انتخاب کنیم؟

نکته‌ای که بیشترین اهمیت را برای خرید شلوار مردانه دارد، قد شلوار مردانه است. زیرا شما می‌توانید با رعایت درست این نکته قد بلندتر و یا قد کوتاه‌تر به نظر بیایید، حتی قد شلوار مردانه می‌تواند کاری کند که شکم شما کوچکتر دیده شود و اندام مناسب‌تری را نشان دهد. به همین خاطر انتخاب درست قد شلوار مردانه بسیار اهمیت دارد.

به طور کلی قد شلوار به یکی از ۴ حالت زیر دسته‌بندی می‌شود:

حالت اول: در این حالت قد شلوار مردانه بلندتر از قد فرد هست و هنگام پوشیدن در قسمت پاچه شلوار چین‌دار و پف‌دار می‌شود و کاملا شلوار روی کفش قرار می‌گیرد.

حالت دوم: شلوارهای مردانه‌ای که کمی بلندتر از قد فرد هست، در هنگام پوشیدن، پاچه شلوار حالت پفی قرار نمی‌گیرد و فقط کمی چروک می‌خورد. در این حالت شلوار کاملا ساق کفش را می‌پوشاند.

حالت سوم: در این حالت که به اصطلاح شلوار راسته نیز می‌گویند، پاچه شلوار کاملا هم اندازه مچ پا است و فقط شلوار تا ساق کفش را می‌پوشاند و به صورت کاملا راسته و بدون هیچ چروکی در پا قرار می‌گیرد.

حالت چهارم: در حالت چهارم و آخر، پاچه شلوار فقط کمی از ساق کفش را می‌پوشاند و در بالای مچ پا قرار می‌گیرد.

پس با توجه به سلیقه خود و استایلی که در نظر گرفتید، در هنگام خرید شلوار مردانه، یکی از این ۴ دسته قد را انتخاب کنید و حواستان باشد که هرکدام از این قدها، استایل مناسب خود را دارد. همچنین با توجه به نوع شلوار مردانه، قد مناسب با آن را نیز باید رعایت کنید.

به عنوان مثال شلوار پارچه‌ای مردانه را بهتر است با قد حالت اول انتخاب نکنید، برای قد شلوار پارچه‌ای مردانه حالت دوم و سوم بسیار مناسب است، که پاچه شلوار تا مچ پا و کمی پایینتر قرار گیرد. اگر قصد خرید شلوار مردانه جین را دارید، همه این ۴ حالت مناسب قد شلوار جین مردانه است و فقط سلیقه شما در انتخاب آن دخیل است.

خرید شلوار مردانه؛ ۳ نکته مهم که باید رعایت کنید

انواع فاق شلوار مردانه را بشناسیم

نکته بعدی که در هنگام خرید شلوار مردانه باید رعایت کنید، توجه به فاق شلوار مردانه است. انتخاب فاق شلوار مردانه اهمیت زیادی در چاق و یا لاغر نشان دادن شما دارد. انتخاب درست و اصولی فاق شلوار مردانه می‌تواند به راحتی شکم شما را بپوشاند. به طور کلی سه نوع فاق شلوار مردانه داریم که در ادامه با آن آشنا می‌شویم:

شلوار فاق بلند مردانه

فاق شلوار مردانه فاق بلند بین ۲۵ تا ۳۰ سانتیمتر است و فاق شلوار تا بالای ناف و از پشت روی گودی کمر قرار می‌گیرد. شلوار فاق بلند بیشتر مناسب آقایانی است که قد بلند هستند و قد بالای ۱۸۰ سانتیمتر دارند. همچنین هنگام پوشیدن شلوار فاق بلند به نکته توجه داشته باشید که پیراهن مردانه را زیر شلوار قرار ندهید.

شلوار فاق متوسط مردانه

شلوارهای فاق متوسط مردانه، دارای فاقی بین ۲۲ تا ۲۸ سانتیمتر هستند و فاق شلوار دقیقا روی ناف و از پشت شلوار در ابتدای گودی کمر قرار می‌گیرد. شلوار فاق متوسط مردانه مناسب همه تیپ بدن‌ها و استایل‌های مردانه می‌باشد و راحتترین گزینه برای خرید شلوار مردانه است زیرا که مناسب همه افراد از جمله قدبلند، قد کوتاه، چاق و لاغر است. برای استایل شلوار مردانه با فاق متوسط می‌توانید پیراهن خود را هم داخل شلوار و هم درون شلوار قرار دهید. 

شلوار فاق کوتاه مردانه

شلوار فاق کوتاه مردانه در دهه‌های گذشته طرفداران زیادی داشت و جزو ترندهای شلوار مردانه به حساب می‌آمد. اما امروزه این مدل از شلوارها با فاق کوتاه فقط طرفداران خاص خود را دارد و اختلاف نظرهای زیادی در مورد آن وجود دارد. اگر شلوار فاق کوتاه مردانه را بخواهیم تعریف کنیم می‌توان گفت در شلوار فاق کوتاه مردانه، کمر شلوار بالای باسن و دقیقا زیر گودی کمر قرار می‌گیرد. همچنین شلوارهای فاق کوتاه مردانه جین، مناسب استایل‌های کژوال و روزمره هستند و شلوار فاق کوتاه پارچه‌ای مردانه مناسب افراد با وزن متناسب هست که می‌توانند در استایل‌های رسمی‌تر از این مدل شلوار استفاده کنند.

خرید شلوار مردانه؛ ۳ نکته مهم که باید رعایت کنید

سایز شلوار مردانه

تنگ و گشادی و اندازه شلوار مردانه اهمیت زیادی در تناسب آن روی بدن شما دارد و سایز شلوار از فاکتورهای مهم شلوار مردانه هنگام خرید به حساب می‌آید. پس اگر قصد خرید شلوار مردانه را دارید در کنار قد و بلندی شلوار و فاق شلوار، تنگی و گشادی آن را نیز بررسی کنید. این مسئله در قسمت پشت شلوار خود را نشان می‌دهد. بعد از پرو شلوار، توجه کنید که در قسمت زیر باسن لباس جمع و یا کشیده نشده باشد. هر کدام از این موارد می‌تواند ظاهری شلخته در شلوار ایجاد کند. اگر امکان پرو کردن شلوار برای شما وجود نداشته باشد و از سایزهای درج شده بر روی تگ شلوار مطمئن نیستید، می‌توانید دور کمر شلوار را اندازه گیری کنید و با استفاده کردن از این روش حتما به نتیجه‌ی مطلوب و سایز مورد نظرتان خواهید رسید.

خرید شلوار مردانه؛ ۳ نکته مهم که باید رعایت کنید

خرید اینترنتی شلوار مردانه

برای خرید اینترنتی شلوار مردانه باید به نکاتی که در این مقاله گفتیم توجه داشته باشید، اما بررسی این نکات هنگام خرید اینترنتی سخت‌تر از حضوری هست. پس باید از فروشگاهی خرید خود را انجام دهید که از سایزبندی استاندارد آن مطمئن باشید. علاوه بر این باید از کیفیت دوخت و نیز جنس پارچه خیالتان راحت باشد تا تجربه خرید خوبی را برایتان رقم بزند. فروشگاه اینترنتی هوگرو با بهترین دوخت و پارچه، شلوارهای مردانه متنوعی را دارد که شما می‌توانید با هر سلیقه و استایلی شلوار مدنظر خود را از بین تنوع بی‌شمار شلوار مردانه پیدا کنید و با اطمنیان خرید خود را انجام دهید و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha