معرفی نسخه کمپر دانگ‌فنگ واریور Dongfeng Warrior M۲۰ + تصاویر و جزئیات

تنها چند روز پس از نمایش دانگ‌فنگ واریور Dongfeng Warrior M۲۰، نسخه کمپر دانگ‌فنگ واریور M۲۰ با قابلیت‌های حیرت‌انگیز ویژه سفرهای آفرودی کوهستانی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، دانگ فنگ از خودروسازان چینی است که از مدت‌ها پیش به تولید خودروهای آفرودی سخت جان خصوصا در بخش نظامی مشغول بوده است.

دانگ‌فنگ واریور M۵۰ را باید یکی از محصولات دانگ‌فنگ دانست که با کاربردهای مختلف تولید شد اما نسخه کمپر واریور Warrior M۲۰ یکی از هیجان‌انگیزترین خودروهای دانگ‌فنگ است.

دانگ فنگ واریور

دانگ فنگ واریور M۲۰ نسخه کمپر این محصول را به تازگی معرفی کرده و مدعی شد که این کمپر تا ارتفاع ۴۵۰۰ متر از سطح دریا قابل استفاده است.

دانگ‌فنگ بنا دارد نسخه کمپر M۲۰ را در نسخه نظامی و عمومی تولید کند. نسخه‌ای که تصاویر آن را در این مقاله مشاهده می‌کنید نیز با وجود رنگ ارتشی اما کاربرد عمومی دارد.

دانگ فنگ واریور

هرچند نسخه کمپر واریور M۲۰ کاربرد عمومی دارد اما نگاه تفریحی به این غول آفرودی ۶.۷ لیتری دست کم گرفتن توانایی M۲۰ است.

کمپر واریور M۲۰ به یک پیشرانه کامینز ۶.۷ لیتری کامینز با خروجی ۳۲۰ اسب بخار و گشتاور ۱۲۰۰ نیوتن متر مجهز است. پیشرانه واریور M۲۰ از طریق یک گیربکس ۶ سرعته نیرو را به چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند.

تصاویر کمپر دانگفنگ واریور M20 را در گالری ذیل ورق بزنید

کمپر واریو همچون سایر خودروهای کمپر به امکانات پایه مجهز شده است و با زواویه عبور ۳۳ درجه و زاویه خروج ۳۶ درجه، توان بالا رفتن از شیب ۲۵ درجه را فراهم می‌کند.

دانگ فنگ واریور

تخت خواب این کمپر با ابعاد ۲۰۲۵ در ۱۳۵۰ بالای کابین قرار گرفته است البته صندلی‌ها نیز به صورت برقی قابلیت تبدیل شدن به تحت را دارد.

از دیگر امکانات کمپر واریور M۲۰ باید به تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی چرخان، ماشین لباس‌شویی، آب گرم‌کن و گاز برقی اشاره کرد.

از قیمت و زمان فروش کمپر واریور M۲۰ اطلاعاتی منتشر نشده است.

کد خبر 141871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha