Warrior M20 دانگ‌فنگ؛ هامر چینی آماده رقابت با نسخه آمریکایی!

عکس‌های جدید شاسی بلند Warrior M20 دانگ فنگ به تازگی منتشر شده و نشان می‌دهد که این شرکت چینی قصد دارد تا جای پای خود در دسته محصولات آفرودی با جثه بزرگ را محکم‌تر کرده و حضور خود در این سگمنت را تثبیت کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نام "Warrior" برای طیف گسترده‌ای از محصولات آفرودی دانگ فنگ استفاده می‌شود که در اصل الگوبرداری شده از جیپ هامر آمریکایی هستند. برخی از مدل‌های این طیف در دسته خودروهای نظامی قرار داشته و برخی دیگر استفاده غیر نظامی دارند. Warrior M20 دانگ فنگ مجهز به یک پیشرانه 6.7 لیتری دیزلی است که مانند جثه آن پیشرانه‌ای پر قدرت و بزرگ است.

اما رایج‌ترین محصول از خانواده Warrior شرکت دانگ فنگ، Warrior M50 بوده که نسخه‌ها و مدل‌های متعدد و مختلفی از آن تولید شده است. از نسخه‌های مربوط به خدمات شهری گرفته تا نسخه‌های نظامی، فوریت‌های پزشکی و مدل‌های شخصی. Warrior M50 مجهز به یک پیشرانه 4 لیتری توربو دیزل بوده که توانایی تولید 200 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور را دارد.

تصاویر دانگ‌فنگ Warrior M50 با کاربری‌های مختلف

دانگ فنگ M50

این موتور به یک گیربکس 6 سرعته دستی متصل بوده که قدرت را به هر چهارچرخ خودرو منتقل می‌کند. نکته قابل توجه این است که این خانواده یک فرزند برقی نیز دارد. خودرو برقی دانگ فنگ قدرت خارق العاده 1000 اسب بخار را می‌تواند تولید کند و این قدرت به تمام چرخ‌های آن منتقل می‌شود.

Warrior M20 دانگ‌فنگ

دانگ فنگ M20

خودروی شاسی بلند Warrior M20 همانطور که از سگمنت آن مشخص است یک خودروی شاسی مستقل بوده که اتاق آن بر روی شاسی سوار شده است. اما این خودرو در نسخه‌های دیگر نیز از جمله تک کابین، دو کابین، شاسی کوتاه و شاسی بلند تولید می‌شود.

Warrior M20 دانگ‌فنگ در نسخه پیکاپ و SUV

هیولا M20 دانگ فنگ

Warrior M20 دانگ فنگ همانطور که اشاره کردیم مجهز به یک پیشرانه بزرگ محصول مشترک دانگ فنگ - کامینز با کد D6.7NS6B320 مجهز شده است. این قلب تپنده از نوع 6 سیلندر خطی توربو دیزل با حجم 6.7 لیتر بوده که می‌تواند 320 اسب بخار قدرت و گشتاور فوق العاده 1200 نیوتن متر را تولید کند.

Warrior N20 دانگ‌فنگ

هیولا M20 دانگ فنگ

این قدرت از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به هر چهارچرخ خودرو منتقل می‌شود. همچنین هیولای M20 دارای یک دیفرانسیل مرکزی بوده و همچنین حداکثر سرعت این هیولا 140 کیلومتر بر ساعت است.

دانگ فنگ – کامینز یا به اختصار DCEC یک جوینت ونچر میان شرکت دانگ فنگ چین و کامینز آمریکا که در سال 1986 همزمان با تاسیس شرکت دانگ فنگ تاسیس شد. این شرکت طیف وسیع و گسترده‌ای از موتورها را تولید می‌کنند که از جمله در کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، کشتی‌ها و بسیاری از وسایل نقلیه نظامی از جمله تانک‌ها استفاده می‌شوند.

پوستر جوینت وینچر دانگ‌فنگ کامینز

دانگ فنگ کامینز

علاوه بر موارد ذکر شده پیشرانه‌های این شرکت نیز بر روی خانواده Warrior یا همان هیولا دانگ فنگ نیز استفاده می‌شود.

پیشرانه دانگ فنگ کامینز

این خودروی عظیم الجثه از اجزای طراحی بیرونی خاصی تشکیل شده از جمله چراغ‌های دو تکه و درشت در قسمت جلو، وینچ کاملا پوشیده، فلاپ بزرگ مشکی رنگ بر روی درب‌ها، چراغ‌ بر روی درب‌ها و لاستیک‌های بزرگ خارج از جاده با رینگ‌های مشکی که همگی آن‌ها نشان از آمادگی بالای این خودرو برای مسیرهای آفرود است.

داخل کابین نیز یک صفحه نمایش بزرگ لمسی خودنمایی می‌کند. لازم به ذکر است نسخه SUV این خودرو هفت نفره به صورت 3+2+2 بوده و بسیار مناسب خانواده‌ها و افراد ماجراجوست.

کد خبر 141744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha