لئو ام ایکس LEO MX8؛ نام محصول ایستا موتور مشخص شد +مشخصات

نام محصول ایستا موتور شب گذشته به صورت رسمی اعلام و مشخص شد این خودروی قدرتمند که اصالت ژاپنی نیز دارد قرار است با نام لئو ام ایکس ۸ LEO MX8 راهی بازار خودرو شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در روزهای گذشته فضای رسانه‌ای صنعت خودرو پر از حدس و گمان در خصوص یک خودروی جدید شده بود که منشا آن به استوری یکی از مدیران بازاریابی صنعت خودرو بازمی‌گشت.


بیشتر بخوانید:

دانگ‌فنگ پالاتزو یا نیسان رونیز به ایران می‌آید؟ + مشخصات فنی و جزئیات

معرفی و بررسی محصول جدید بازار خودرو ایران با نام لئو ام ایکس


در نهایت هرچند نوع و مدل محصول ایستا موتور تا زمان آغاز رونمایی محرمانه خواهد ماند اما نام رسمی این خودرو فعلا مشخص شده است.
ایستا موتور محصول جدید این شرکت را لئو ام ایکس ۸ نام‌گذاری کرده است.
شاسی بلند LEO MX8 بنابر ادعای مدیران این شرکت، محصولی با اصالت ژاپنی و با بیشترین سطح از امکانات رفاهی راهی بازار خودرو خواهد شد.
لئو ام ایکس ۸ از شاسی مستقل بهره‌مند است که قابلیت‌های زیادی در بیراه نوردی و افرود دارد.
دلیل انتخاب نام لئو به معنی شیر برای شاسی بلند جدید ایستا موتورز به قدرت این خودرو بازمی‌گردد. ایستاموتور تلاش کرده تا با با انتخاب نام لئو برای این محصول، قدرت بالای این خودروی شاسی مستقل را به رخ بکشد.
انتخاب حرف M نیز به مایوان به عنوان شرکت مادر ایستا موتور اشاره دارد و X8 هم مربوط به سگمنت لئو ام ایکس ۸ LEO MX8 می‌شود.

لئو ام ایکس۸

لئو ام ایکس ۸، بعدازظهر امروز ۲۵ بهمن‌ماه در نمایشگاه توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس موسوم به ارس اکسپو ۲۰۲۳ به صورت رسمی رونمایی شد.

لئو ام ایکس۸


ایستا موتور در کنار شرکت‌های سبلان خودرو مایوان، مایوان موتور و مایوان دیزل از شرکت‌های زیرمجموعه گروه کارآفرینان مایوان است که از نخستین محصول خود رونمایی خواهد کرد.
سبلان خودرو مایوان از سال 1389 در بخش خودروهای تجاری فعالیت دارد.
این گروه از سال گذشته با تاسیس کارخانه تولیدی ایستا موتور در شهر جلفا به بخش خودروهای سواری نیز ورود کرده است.
نمایشگاه ارس اکسپو 2023 از امروز سه‌شنبه 25 بهمن در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تبریز، سالن پروین اعتصامی برگزار می شود و تا جمعه 28 بهمن ادامه خواهد داشت.

کاتالوگ مشخصات لئو ام ایکس8
کاتالوگ مشخصات لئو ام ایکس8

کد خبر 141895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha